Bensatankista..
Bensatankista..
Mikä bensatankki on -90 1.6i Kat sierrassa? onko sama kun kaasari sierrassa vai onko se just nimenomaan sama kun doch ruisku sierrassa? motonetin sivulta ei ottanut oikeen selkoa ja kun toi on nimenomaan yks piste ruisku!
hmm..tiedän
ja sen takia koska pumppu on tankin sisällä tai sit sieltä tulee ulos noin 16mm kumiletku jonka päässä on bensa pumppu eli niinku ainakin tossa mun 2.9i on. ja doch sierrassa on pumppu tankin sisällä.. en ole viel ostanut mutta huomen haen muijalleni edellä mainitun sierran niin tietäis vaan mitä pyytää motonetistä, vitun kiire saada leimalle kun omasta sirpasta loppuu leima tän kuun loppuun eli kakkos käyttöautona hetken myös! 

1.6 1-piste Sierrassa on sama tankki kun dohc Sierrassa.
Miks vaihdat tankin?
Mä vaihdoin kerran turhaan kun luulin että tankki vuotaa.
Bensat tuli kyllä ulos tankista, mutta syy oli se huohotusventtiili joka päästää tankin "hengittään", venttiili oli rikki ja tankkiin tuli hirvee paine (paluulinja) jonka takia bensat tuli pihalle täyttöputken tiivisteestä.
Prkl, just vein romuihin ehjän tankin viikko sitten, mut pumppu löytyy vielä jos on tarvetta.
Tekstaa tarvittaessa 0408614071 8)
Miks vaihdat tankin?
Mä vaihdoin kerran turhaan kun luulin että tankki vuotaa.
Bensat tuli kyllä ulos tankista, mutta syy oli se huohotusventtiili joka päästää tankin "hengittään", venttiili oli rikki ja tankkiin tuli hirvee paine (paluulinja) jonka takia bensat tuli pihalle täyttöputken tiivisteestä.
Prkl, just vein romuihin ehjän tankin viikko sitten, mut pumppu löytyy vielä jos on tarvetta.
Tekstaa tarvittaessa 0408614071 8)
Kyllä lähtee.... jos ei lähde niin sutii...
ahaa, okei!
toi oli todella hyödyllinen tieto! pitää tarkistaa mistä vuotaa kun tänään hain vasta auton ja en oo sen koommin tutkinut vuoto kohtaa mut sen verran katselin että joku "ruudin keksijä" on koittanut paikkailla vuotoo uretaanilla!
niin ja myyjjä sanoi että heti kun tankka yli8 20L niin sit käy vuotamaan eli kyl se ilmeisesti ihan tankissa on tota asiasta toiseen niin onko tossa -90 1.6i mallissa etuveto eskon kone ainakin näyttää samalta "starttimoottorilta"? 

Re: ahaa, okei!
sepä se, mikäli se tältä näyttäätonis kirjoitti: asiasta toiseen niin onko tossa -90 1.6i mallissa etuveto eskon kone ainakin näyttää samalta "starttimoottorilta"?

Focus 1.0 edition a6 2017