Monteonisti: Eikait tämä Nivala nyt niin kyttäpaikka ole, ettei käymään uskaltas tulla.

Oli kylläkin tosi liukkaita viime viikolla?Artery kirjoitti:Soitimpas tuolle ukolle, kielsi puhuneensa minun ajaneen tolppaan.
Monteonisti: Eikait tämä Nivala nyt niin kyttäpaikka ole, ettei käymään uskaltas tulla.Ja kyllä luisuakin tohtii vetää, kattoo vaan ettei ole hirveänä kyyliä tai muuta liikennettä näkösällä. Sivutiet mitä parhaita!
eikai tuo rääkkäämistä ole, nuo mondeot ei vaan taho nelosella vääntää vaikka itelläki pitäis mukamas 180Nm piikki ollaMonteonisti kirjoitti:Pitäs nuita tehoja tosiaan rajoittaa vasta kortin saaneilta kuten poikani, siis vasta kortin saanut, oli tempassut pirssilläni yli 120 kolmosella ohituksessa, siis rääkännyt MINUN AUTOA!
Nonhan sitä vaparia ajetaan, kun pitää mennä. 8)dave kirjoitti: eikai tuo rääkkäämistä ole, nuo mondeot ei vaan taho nelosella vääntää vaikka itelläki pitäis mukamas 180Nm piikki olla
Oisit vaan venyttäny letkua sieltä masiinasta ulos. Sitä tulee kyllä yllättävän monta metriä sieltä...laserorion kirjoitti:Viime kesänä ajoin auton paikalliselle TB:lle tankattavaksi. Syystä tai toisesta valitsin väärän mittarin, no ei muutako ajaa auton toiselle puolelle tankattavaksi. Se piru ei kuitenkaan sattunut käynnistymään, samaan aikaan toiselle puolelle tuli joku tankkaamaan autoaan. Ei auttanut muu kuin sanoa toiselle että älä tankkaa nyt, mulla on 20 € sisällä. 3 minuutin kuluttua automaatti ilmoitti tankkauksen päättyneen, ei muutako hakemaan seteli TB:n konttorista ja auton siirto sivummalle, alko jo olemaan väkeä oman auton takana.
Puolelta toiselle suoralla tiellä, mutta kässärillä..?dave kirjoitti:tuossa äsken huoltsikalle päräytellessä vetelin mutkan jälkeen suoralla pitkää liukua puolelta toiselle siskon nipponilla. huomannu yhtään että auto ajelee takana, sattuipas sopivasti olemaan maija![]()
punasia päälle ja auto sivuun. "Olikos hyvät sladit?" "menettelee, pitäs takaveto saada, joutuu tota käkkäriä kiskoon..." setä tuumas vaan että pitäs puhaltaa ja sladitella vähän rauhallisemmin. Peräkkäin sitten ABC:lle pelikoneita pelaileen