Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Mikä on kun yks päivä käynnistin auton ja se nakuttaa ei se ennen oo nakuttanut yhtään?? olen vaihtanut öljyt+suodattimet ja puhdistanut kannen öljyputket.. kyseessä on 2.0i doch sierra..
siis on ruvennut nakuttaa koko ajan yks päivä käynnistin niin sen jälkeen nakuttanut koko ajan.. sehän on kuulemma ihan perus juttu doch sierras et se pitää aluks sen nakutuksen mut ei koko aja.....
Nostimet jumissa. Mulla ainakin auttoi kun "pyöräytin" muutamaa nakuttavaa nostinta. Paras vaihtoehto olisi tietenkin uusia kaikki nostimet, kappale hinta tais olla jtn 27e jottei ihan halvalla pääse.
Fortellakin on noihin hydraulisiin nostimiin semmosta ainetta, sitäkin voisi kokeilla.
jaska74 kirjoitti:
tuskin kauaa, kun ei ole kellään muullakaan pysynyt, ja ohjekirjassakin suositellaan 10-40:ä
Aina olen sierroissa käyttänyt mobilin 5w-50 täyssynteettistä,kuin myös velipoika aikanaan dohc sierrassa,eikä mitään ongelmia,auton mennessä vaihtoon sillä oli ajettu 350tkm.Ja sitähän sierran korjausoppaassa suositellaan käytettäväksi.
Mulla oli omassa dohc sierrassa sama vika ja ykspäivä se ampukin sitten alakerrasta kiertokangen osia ulos.... eli kannattaa käyttää öljypohja pois ja tarkastaa liukulaakerit.... kyseisessä mallissa kuulemma tahtoo öljypumpun hammasrattaan pultti löystyä joka taas aiheuttaa häiriöitä öljyn kierrossa. tieto peräisen foordin huollosta.