Noni eli kyseessä siis -73 tekniikan vaihto esko sierran ohc kamoilla siis käsiryyppykaasarilla eli sähkötön.. en tajua mikä tuolla voisi virtoja syödä kun akku on ihan uusi eikä mikään vehje ole päällä! jessus tota tekniikan zippaajaa... ainoa minkä keksin olisi ollu että laturille syötetään jatkuvasti herätettä eli sillon söisi virtaa mutta sekään ei selitä startin laiskaa jurnuttamista vaikka akun varaus olisi hyvä valaiskaa minua jos on kokemuksia tai tietoa
Niin joo ja akun maadotuksen pitäisi olla kunnossa kun mittasin sen.
Akun varaus tyhjenee ja startti toimii erittäin laiskasti!
Akun varaus tyhjenee ja startti toimii erittäin laiskasti!
Sierra 2,0ohari tic (rojekti)
Escort 2,0 Mk1
Pajero Tdi
http://www.minunauto.com/index.php?page=showcar&id=6262
Escort 2,0 Mk1
Pajero Tdi
http://www.minunauto.com/index.php?page=showcar&id=6262
Laita Amp.mittari irrallaan olevan akun
kaapelin ja akun navan väliin.
Tällöin näet,viekö joku virtaa vai onko
startti finaalissa.
Max purkaus saisi olla 0.04 amp luokkaa.
Itsellä oli 0.14 ja syy oli väärin kytketty
soittimen vahvistin joka tyhjensi akkua.
Edit:Ja pikatestiksi käy,että kopistat akun
kaapelia akun napaan,ei saisi kipinöidä.
Jos,niin virtaa kuluu.
kaapelin ja akun navan väliin.
Tällöin näet,viekö joku virtaa vai onko
startti finaalissa.
Max purkaus saisi olla 0.04 amp luokkaa.
Itsellä oli 0.14 ja syy oli väärin kytketty
soittimen vahvistin joka tyhjensi akkua.
Edit:Ja pikatestiksi käy,että kopistat akun
kaapelia akun napaan,ei saisi kipinöidä.
Jos,niin virtaa kuluu.