ESCORT RS2000 93, koppi ei lämpene...
ESCORT RS2000 93, koppi ei lämpene...
Huomenta =)
Onko kellään kokemuksia mistä voi johtua ettei rs2000 lämpene kabiinin puolelta? Kone kyllä lämpiää mutta sisätiloihin tulee hädin tuskin yhtään lämmintä. ( Huonompi näin talvella ). Ja mitä enemmän laittaa puhallustehoa, tuntuu että ilma kylmenee entisestään...
ben_jehuda@hotmail.com
Onko kellään kokemuksia mistä voi johtua ettei rs2000 lämpene kabiinin puolelta? Kone kyllä lämpiää mutta sisätiloihin tulee hädin tuskin yhtään lämmintä. ( Huonompi näin talvella ). Ja mitä enemmän laittaa puhallustehoa, tuntuu että ilma kylmenee entisestään...
ben_jehuda@hotmail.com
Nestettä löytyy kyllä ja vuotoja ei ole. Ilma letkuissa tietysti vois ainaki osittain selittää asiaa. Auton toiminta ylipäätään on aika simppeliä mutta tässä on sen verran hämärästi letkua sun muuta härveliä joka suuntaan että täytyy tunnustaa nyt olevani ihan kädetön
Kommentteja ja eri variaatioita saa edelleen heitellä ettei tarttis kiikuttaa asiantuntijalle...

Kommentteja ja eri variaatioita saa edelleen heitellä ettei tarttis kiikuttaa asiantuntijalle...
Nonniin elikäs lisää inffoo, kennosto huuhdeltu ja asia aivan sama, syylärissä haivaittiin vuoto mikä meneekin tuota pikaa vaihettavaks .
Mutta fiilistellessäni huomasin että vesi ei kunnolla kierrä kennossa ennenkun revittelee motoria 5000rpm ja yli. Sit lähtee kennoon vedet nii et lorina käy ja räppänöistä tulee kuumaa ku saunan kiukaalta
Koneen lämmöt puolestaan normissa ja fleku lähtee pyöriin ihan oikeilla paikoilla ei sillä puolen tuntus mitään oikkua olevan.
Tässä autodatan mukaan pitäis olla kaks termaria, toinen koneelle ja toinen lämppärin kierrolle? Voiko olla mahollista että toisessa ois jotaki häikkää vai tuliko isompiki remontti? Samokaapas viisaammat jos kokemusta on...
Mutta fiilistellessäni huomasin että vesi ei kunnolla kierrä kennossa ennenkun revittelee motoria 5000rpm ja yli. Sit lähtee kennoon vedet nii et lorina käy ja räppänöistä tulee kuumaa ku saunan kiukaalta

Koneen lämmöt puolestaan normissa ja fleku lähtee pyöriin ihan oikeilla paikoilla ei sillä puolen tuntus mitään oikkua olevan.
Tässä autodatan mukaan pitäis olla kaks termaria, toinen koneelle ja toinen lämppärin kierrolle? Voiko olla mahollista että toisessa ois jotaki häikkää vai tuliko isompiki remontti? Samokaapas viisaammat jos kokemusta on...
Tuo on aina vähä pelottava homma jos näis vehkeis kuuluu mitään lorinaa lämppärinkennolta (ei kai vaan kansi/kansipahvi mennyt?).jehuda kirjoitti:Sit lähtee kennoon vedet nii et lorina käy ja räppänöistä tulee kuumaa ku saunan kiukaalta
Tässä autodatan mukaan pitäis olla kaks termaria, toinen koneelle ja toinen lämppärin kierrolle?
Yhden 93/94 RS2K:n purin ja sieltä ei löytynyt kuin yksi termari, että en tiedä mistä tuo toinen on revitty?
Niin sano tuol huollon pulella mut se ny sit aivan sama loppuviimoin. Ei tässä muuta mut näitten kans alkaa paukkuun käämelö kun aina on jotaki 
Teoria on ainoo että sylkky vuotelee nii pahasti ettei jaksa painaa kennolle asti mutta minäpä laitan mikä on homman nimi kun toinen päivä on sen vaihto ja saa muutenki lopullisen tuomion ni tietävät sit muukkin ihmiset.
Kansihan se sit jää ainooks josei muuta kun näisä kaiketi paukkuu alati...
Aina vannonu että ei uutta foorttia ja nyt on kuudes menossa

Teoria on ainoo että sylkky vuotelee nii pahasti ettei jaksa painaa kennolle asti mutta minäpä laitan mikä on homman nimi kun toinen päivä on sen vaihto ja saa muutenki lopullisen tuomion ni tietävät sit muukkin ihmiset.
Kansihan se sit jää ainooks josei muuta kun näisä kaiketi paukkuu alati...
Aina vannonu että ei uutta foorttia ja nyt on kuudes menossa
