Fiestaan käretön sytkä

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
Ile82
Viestit: 14
Liittynyt: 18 Elo 2007 23:14

Fiestaan käretön sytkä

Viesti Kirjoittaja Ile82 »

Eli mistä laitteesta kävis kaikkein helpoiten käretön sytkä -84 fiestaan 1.1 pannulla. ja mitä muutoksia vaatii.
Audi 80 -87
BMW 316 -85
Honda CBR 1000F -91
Yamaha Majesty 250 -96
Krisse
Viestit: 1424
Liittynyt: 05 Helmi 2005 20:54
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Krisse »

Escort 1.3 86-87

Oon itekin noiden kanssa pelannut aikanaa jonkun verran ja toi menee ihan pulttaa kiinni meiningillä, toki tarvii myös sen piuhan jakajalta puolalle.

Jonkun yhistelmän kanssa tuli kyllä jonkunlainen sopivuusongelma, oiskohan ollu just 1.0/1.1 kone muuttuvakurkkusella kaasarilla. Siinä taisi tulla jonkunlainen tilan ahtaus, en tästä takuuseen mene enkä osaa asiaan sen enempää sanoa kun puhutaan kuitenkin 10 vuotta vanhoista asioista.

Mutta jos kiinnostaa niin täältä löytyy, ota yhteyttä privalla.
Kaikenlaiset rojektini @ http://wonk.sytes.net/76s/
Ile82
Viestit: 14
Liittynyt: 18 Elo 2007 23:14

Sytkästä

Viesti Kirjoittaja Ile82 »

Itelläni on paikallaan normi kaasari ei juuttuva kurkkunen. Miks siihen tarvii ton väli piuhan laittaa escortista. Niin tosin enempihän sitä piuhaa tulee kärettömään jakajaan kun kärelliseen.
Audi 80 -87
BMW 316 -85
Honda CBR 1000F -91
Yamaha Majesty 250 -96
Krisse
Viestit: 1424
Liittynyt: 05 Helmi 2005 20:54
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Krisse »

No lähinnä siks että siin jakajan kyljessähän on sytytysohjainyksikkö mikä tarvii kolme piuhaa toimiakseen..
Kaikenlaiset rojektini @ http://wonk.sytes.net/76s/
Vastaa Viestiin