Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Mikähän to äksärkolmeiissä vois olla kun roikassa pitää autoa --> saa sahata käyntii, mutta jos jättäs käyttämättä roikkaa --> palmun alta (enkä lopeta roikan käyttöä, ei virnuilla ) ja olen myös huomannut hieman jos kylmänä starttaa -->palmun alta..ajaa koneen normaali lämpöiseksi, sammuttaa, käynnistää --> palmun alta
MUTTA
jos ajaa koneen normi lämpöiseksi ja antaa sen jäähtyä ns.puoli lämpimäksi mihin myös tuo roikassa pitäminen lohkoa lämmittäis (??) niin tällöin saa myös sahailla.
Mulla oli entisessä autossa täsmälleen sama ongelma, lohduttaako?
En ehtinyt ongelmaa kovin paljon tutkia, veikkauksia oli, että lämpöaikakytkin oli entinen. Harata muistikuva, että kyseinen härpäke on ruskealla liittimellä ja löytyy lohkon takaa. En ehtinyt siis tuota vaihtamaan, joten en tiedä varmaksi oliko se ongelma.
latku kirjoitti:Mikähän to äksärkolmeiissä vois olla kun roikassa pitää autoa --> saa sahata käyntii
No toi kuulostaa ihan peruskouluesimerkiltä siitä kun laitetaan väärän tyyppinen lohkolämmitin ja/tai väärään paikkaan mutta..
latku kirjoitti:jos ajaa koneen normi lämpöiseksi ja antaa sen jäähtyä ns.puoli lämpimäksi mihin myös tuo roikassa pitäminen lohkoa lämmittäis (??) niin tällöin saa myös sahailla.
..toihan nyt on ihan selvä juttu että koneella on käynnistysongelmia tietyssä lämpötilassa eikä se liity mitenkään lohkolämmittimeen.
kun kääntää virta-avaimesta niin että ruisku surraa sen hetken, kääntä avaimesta takas ja uudestaan se surina äänen kuuntelee loppuun..nii sepäs on sit auttanut siihen puolilämpösenä lähtemiseen..vähän enempi pottuvoita sinne nii joha starttoo..näillä mentiin...oulu kuittaa