Mondeon tuulilasin hinta?
Mondeon tuulilasin hinta?
Minkähäån verran mahtaa maksaa lämmitettävä tuulilasi vm98 mondeoon?
Ja mikähän olis hyvä paikka täällä jyväskylässä?
Ja mikähän olis hyvä paikka täällä jyväskylässä?
-
- Nappasukeijo
Paskoja ne kaikki on, ainakin meijän karkasuvehkeet Tampereen puljussa on semmosia leivinuuneja, että empä olis ennenkuin sinne "jouduin" töihin, uskonu minkälaisilla alkukantasilla masiinoilla ikkunat tehdään. Näin siis ainakin karkaistujen lasien kohdalla, kiinnostais joku kerta kyllä mennä kattoon tota laminointi hommaakin.Motuli kirjoitti:koskas niitä lämmitettäviä laseja tampereen tehtaallekkin on siirretty?
Ylöjärven tehtaallaha niitä tehdään.. Ite ollut vaan korjailemassa kyseisiä koneitaJa kyllä on helvetin hienoja koneita jolla tehdää.. Ette uskokkaan
-
- Viesti:
Ja p**kalaatustakin tekevät! Mulla on ekkerissä puoltoista vuotta
vanha lämmitettävä Pilkingtonin lasi ja lasi on hioutunu useasta
kohdasta ihan mataks. Kävin näyttämässä eräälle lasimerkin edustajalle,
niin ensimmäiseks kysy, että ajanko paljon soralla. En mielestäni aja.
Aiemmissa ajopeleissäni, ei missään ole ollut vastaavaa ongelmaa, vaikka
ajokilometrejä soralla on ollut nykyistä ajokkiani enemmän.
Että silleen!
Seuraava lasi onkin sitten Saint Gobain!
vanha lämmitettävä Pilkingtonin lasi ja lasi on hioutunu useasta
kohdasta ihan mataks. Kävin näyttämässä eräälle lasimerkin edustajalle,
niin ensimmäiseks kysy, että ajanko paljon soralla. En mielestäni aja.
Aiemmissa ajopeleissäni, ei missään ole ollut vastaavaa ongelmaa, vaikka
ajokilometrejä soralla on ollut nykyistä ajokkiani enemmän.
Että silleen!

Seuraava lasi onkin sitten Saint Gobain!
juu en mäkää ny Pilkingtonia kauheesti kehuis, mut meil on Focuksessa saintin lasi ja kun sataa vettä ja pyyhkii pyyhkiöillä, niin menee kauheet raidat siin, eikä lähde millään aineella pois.. Ja muutenkin kauheen pölysen tuntunen lasi, pitää pestä miljoona kertaa että se paska lähtee irti siitä.. Mutta se on kans vähä minkä päivän lasin saa käteen.. En välttämättä haluis maanantai laseja taikka perjantain iltavuoron 

Jos Tampereelle on asiaa niin ehdottomasti http://www.keltaisetsivut.fi/cgi-bin/gw ... if+pir+piv
Paja on ruma, mutta hinnat todella alhaiset.
Citroen xantia kaksivärinen lämmitettävä tuulilasi vaihtoineen 240euroa.
Lisäksi omistaja vei aamulla kahville paikalliseen, sekä vei myös lounaalle, tämä johtui tosin tuulilasin toimituksen myöhästymisestä parilla tunnilla 8)
Ja kun vaihto tapahtuu, se tapahtuu nopeasti!
Paja on ruma, mutta hinnat todella alhaiset.
Citroen xantia kaksivärinen lämmitettävä tuulilasi vaihtoineen 240euroa.
Lisäksi omistaja vei aamulla kahville paikalliseen, sekä vei myös lounaalle, tämä johtui tosin tuulilasin toimituksen myöhästymisestä parilla tunnilla 8)
Ja kun vaihto tapahtuu, se tapahtuu nopeasti!
Mondeo Mk1
Joo-o, Pilkingtonin normilasi '97 Mondeon nokalle kustansi töineen 275€, lämmitettävä olisi ollut joitain kymppejä alle 500€.
Minkälaisia kokemuksia porukalla on Pilkingtonin tuulilaseista näin yleisesti?
-Sale
-Sale
Sauli Särkkä
Love-/hate-projekti-perheauto: Mondeo 1.6 CLX MkII
What's next? Hieman tuoreempi Focus tai Mondeo, kiisselinä? Tarjoa, jos löytyy..
Love-/hate-projekti-perheauto: Mondeo 1.6 CLX MkII
What's next? Hieman tuoreempi Focus tai Mondeo, kiisselinä? Tarjoa, jos löytyy..
Helvatin huonoja kokemuksia!"Bill Clintonin" lasit hajoaa alta aikayksikön=yksi nasta lasiin ja poks!Sama juttu naarmuntumisen kanssa.
Olen ostanut -02 mondeoon 4 lasia/200000 km.Tosin vaihtohomman olen tehnyt itse,joten kustannus on ollut lasi+liima vähän alta 100e ja tunti töitä.eikä tarvi kuin pianolankaa ja talkookaveri.Ei oo oikeesti vaikee homma.
Lämmitettävä lasi maksaa "tukussa"liimoineen päivineen muistaakseni 180e,joten tunnin työstä tienaa 300+e!
Olen ostanut -02 mondeoon 4 lasia/200000 km.Tosin vaihtohomman olen tehnyt itse,joten kustannus on ollut lasi+liima vähän alta 100e ja tunti töitä.eikä tarvi kuin pianolankaa ja talkookaveri.Ei oo oikeesti vaikee homma.
Lämmitettävä lasi maksaa "tukussa"liimoineen päivineen muistaakseni 180e,joten tunnin työstä tienaa 300+e!
Uusi taunus S,suorituskykyä ylitse muiden!
Sierrassa Vähän yli vuoden vanha, lämpiävä tuulilasi, lankoja poikki kuskinpuolelta noin 30 sentin leveydeltä, sekä sieltä täältä, yksittäisiä lankoja. ei hääppönen laatu.SarkkaS kirjoitti:Joo-o, Pilkingtonin normilasi '97 Mondeon nokalle kustansi töineen 275€, lämmitettävä olisi ollut joitain kymppejä alle 500€.
-Sale

2.9i
Feel The Difference.
Feel The Difference.
Meinasin kyllä ostaa alkuperäisen, mutta pelkän lasin hinta oli silloin 412e, jajaska74 kirjoitti: huh, meinasin ostaa. onneks kerkisin lukea tän...
tämän, asennettuna 313e. hyvää ei vissiin saa "halvalla"...
2.9i
Feel The Difference.
Feel The Difference.