Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
eli nyt on eskortti katsatettu, ja iskuja sateli..
sen verran paljon hommia, että nyt on etsinnässä mahdollisimman halpa mies, joka hitsaisi eskon takaisin ajokuntoon.. jos tietää joku, niin tieto jakoon
voihan mätä
"p*ska kala sanos akka kun sammakon sai"--sama juttu kun sain escortin..
Onko tarkotus saada vaan leima, vai haetaanko kestävää ratkaisua??
Alumiinipelti, sikakitti ja popniitit on hyväksi todettu vaihtoehto hitsaukselle , laillisuudesta sitten tiedä, eikä välttämättä kovin pitkäikänen, mutta toimii ja on helpompi ja nopeempi kuin räkiä hitsisaumaa läpimätään peltiin ....
Juu, noin se menee. Omaan Eskoon tein uusiksi molemmat helmat, pohjaan viis paikkaa ja uudet lokasuojat. V...u mikä homma!!! Viikko meni aikaa kun aina työpäivän päätteeksi tein hommaa ja tuo aika sis. peltityöt ja maalaustyöt. Mätähommat on sieltä syvältä jostain varsinkin kun on kyseessä käyttöritsa. Meneepähän nyt ainakin vuoden eteen päin.
Aaltonen kirjoitti:Käyppäs jossain amiksen koripuolella kysyy, sieltäkin löytyy ihan päteviä kavereita..
Vantaan amiksen koripuoli on muistaakseni Korsossa(http://www.vantaa.fi). Vantaa on iso kaupunki, missäs päin Vantaata sä nyt pyöritkään. Noita pikku paikkoja on siellä täällä Vantaalla; Veromiehessä, Tattarisuolla, Hyrylässä ja Korsossa. Pikkuilmotuksia paikallislehdistä ja eiku kyseleen. Mulla on autoista hitsattu noita samoja paikkoja ja arvioisin noiden hommien hinnaksi aivan varmasti alle 400 euroo. Sillä etäisyydellä on merkitystä sen takii, ku auton joutuu jättää sinne päiväksi ehkä ja patikoimaan tai tulee ja menee julkisilla.
Kessi kirjoitti:Onko tarkotus saada vaan leima, vai haetaanko kestävää ratkaisua??
Alumiinipelti, sikakitti ja popniitit on hyväksi todettu vaihtoehto hitsaukselle , laillisuudesta sitten tiedä, eikä välttämättä kovin pitkäikänen, mutta toimii ja on helpompi ja nopeempi kuin räkiä hitsisaumaa läpimätään peltiin ....
samiharju kirjoitti:
kyllä kaikkia neuvoja säkin täällä latelet...
Samaa mieltä... Omassa tuppaa olemaan myös pehmeätä pohjassa ja jos sieltä tuollaisia paskakikkoja paljastuu, niin voi perkele sanon minä. Mädän leikkaaminen ja migiliiman käyttö tuoreen pellin kanssa on helvetisti fiksumpaa kuin tommonen kötöstely, missä yritetään kusettaa sekä itseänsä, että katsastusmiestä. 14x konekiväärihymiö tommosille.
Njoo, pohja on kumminki sen verran jäykistävä elementti, että en haluaisi olla kolaritilanteessa kyydissä semmosessa autossa missä pohja pysyy kasassa jollaki sikaliimalla. Ei sitä kiusan takia katsastuksessa tarkisteta..