Haku löysi 5 tulosta
- 30 Kesä 2016 20:02
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Mondeo 2.0tdci A
- Vastaukset: 2
- Luettu: 977
Re: Mondeo 2.0tdci A
Ipadilla sitten postasin, eikä minkään valtakunnan hajua miks mun postaus on kolmeen kertaan. sori
- 30 Kesä 2016 20:00
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Mondeo 2.0tdci A
- Vastaukset: 2
- Luettu: 977
Mondeo 2.0tdci A
Ongelma, automaattilaatikko nykii välillä, tuntuu, että luistattaa ns.. turbiinilukkoa välillä ja välillä nappaa kiinni, kun taas välillä ei päästä irti. Onkohan tähän jotai suoranaista syytä/ selkeää vikaa?
Autolla on tosin ajettu yli 300tkm, mutta laatikon öljyjä on vaihdeltu.
Moottorin ...
Autolla on tosin ajettu yli 300tkm, mutta laatikon öljyjä on vaihdeltu.
Moottorin ...
- 30 Kesä 2016 20:00
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Mondeo 2.0tdci A
- Vastaukset: 0
- Luettu: 866
Mondeo 2.0tdci A
Ongelma, automaattilaatikko nykii välillä, tuntuu, että luistattaa ns.. turbiinilukkoa välillä ja välillä nappaa kiinni, kun taas välillä ei päästä irti. Onkohan tähän jotai suoranaista syytä/ selkeää vikaa?
Autolla on tosin ajettu yli 300tkm, mutta laatikon öljyjä on vaihdeltu.
Moottorin ...
Autolla on tosin ajettu yli 300tkm, mutta laatikon öljyjä on vaihdeltu.
Moottorin ...
- 30 Kesä 2016 20:00
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Mondeo 2.0tdci A
- Vastaukset: 0
- Luettu: 780
Mondeo 2.0tdci A
Ongelma, automaattilaatikko nykii välillä, tuntuu, että luistattaa ns.. turbiinilukkoa välillä ja välillä nappaa kiinni, kun taas välillä ei päästä irti. Onkohan tähän jotai suoranaista syytä/ selkeää vikaa?
Autolla on tosin ajettu yli 300tkm, mutta laatikon öljyjä on vaihdeltu.
Moottorin ...
Autolla on tosin ajettu yli 300tkm, mutta laatikon öljyjä on vaihdeltu.
Moottorin ...
- 17 Huhti 2016 15:55
- Keskustelualue: Kori & sisusta
- Aihe: Mondeo ajetut kilometrit
- Vastaukset: 5
- Luettu: 6583
Mondeo ajetut kilometrit
Moi
Olen ehkä mahdollisesti ostamassa mondeo 2003 prefacelift 2.0 tdci 130 automaatti ghia.
Nettiautossa myynnissä hp 3900egee, puskuri ja konepelti näyttää myös erivärisiltä, tosin valaistus saattaa tehdä kepposet.
Auto on kaikin puolin hyvässä kunnossa, 1 omistajalla ollut. Vastaavanlaista ajanut ...
Olen ehkä mahdollisesti ostamassa mondeo 2003 prefacelift 2.0 tdci 130 automaatti ghia.
Nettiautossa myynnissä hp 3900egee, puskuri ja konepelti näyttää myös erivärisiltä, tosin valaistus saattaa tehdä kepposet.
Auto on kaikin puolin hyvässä kunnossa, 1 omistajalla ollut. Vastaavanlaista ajanut ...