Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Eli pintakaasulla kiihtyy OK. Kun lyö lämän tiskiin, niin 3000-5000rpm välillä loppuu välillä veto eli kiihtyy-hiipuu-kiihtyy-hiipuu sitten taas kiihtyy kunnolla. Yli 5000rpm vetää 6000 asti aika puhtaasti. Kone ajettu 225, tulpat vaihdettu kuukausi sitten juuri ennenkuin auton ostin. Muutoin toimii OK, kulutus seka-ajossa n.8l eli Mondeolle ilmeisesti aika tyypillinen. Mistäs rupeaisi vikaa etsimään? Korjausopas suositteli myös tulpanjohtojen vaihtamista yhtäaikaa. Onko miten kriittinen toimenpide? Mikä muu voi aiheuttaa tuon ilmiön?
Onko joku muuten oikeen kokeillut ja että käykö auto enää kun nappaa ilmamäärämittarin johdon irti? Kun sitä moni on ehdottanut. Mulla ainakin sammuu pirssi heti kun sen nyppää irti. Eihän boksi osaa sillon ollenkaan säätää seoksia.
Kyllä zetecci toimii suht ok. Vähän hakee kierroksia, mutta toimii. Ja os mittarissa on jotain vikaa niin toimii paremmin ilman johtoa. Toki tuo johdon irroitus voi vaikuttaa toimintaa parantavasti, vaikka itse vika olisi jossain muussa komponentissa. Boksi ilmeisesti hakee jotku kompromissiarvot ilman maffia ja pelaa sen mukaan.
TeRoK kirjoitti:Onko joku muuten oikeen kokeillut ja että käykö auto enää kun nappaa ilmamäärämittarin johdon irti? Kun sitä moni on ehdottanut. Mulla ainakin sammuu pirssi heti kun sen nyppää irti. Eihän boksi osaa sillon ollenkaan säätää seoksia.
Noh kyllä se täällä 2v kävi ja kukku kun en jaksanut uutta MAFfia ostaa
Epäilen kuitenkin tulppia! Mulla hajos 2 "alkuperäistä" tulppaa reilussa kuukaudessa! Oli ostettu Voortilta, sain uudet tilalle, mutta uskallanko laittaa enään "oikeita"? Nyt Boschin Titanumit, hyvin pelittää!
Putsaus auttoi jonkin verran mutta ei kokonaan poistanut oiretta. Ajelin tankillisen ilmamäärämittarin piuha irti niin kulutus oli 9,5 Paljonkohan uusi tollainen kustantaa ja saako muualta kuin ns. virallisesta liikkestä?