Cosworth männät, ohc kanget
Cosworth männät, ohc kanget
Käykö 2wd cossun männät f kankiin suoraan kiinni?
`85 Sierra 3d 2.0T
`08 Mondeo stw 2.5T
`61 Courier 5.0
`73 Escort 1.6
`80 Chevy Fleetside 2.8D
`08 Mondeo stw 2.5T
`61 Courier 5.0
`73 Escort 1.6
`80 Chevy Fleetside 2.8D
Re: Cosworth männät, ohc kanget
Ei
Cossussa tappi uiva ja oharissa puristeliitoksella.
Ja tulee viellä matalapuristeisempi kuin tarpeen olisi...
Cossussa tappi uiva ja oharissa puristeliitoksella.
Ja tulee viellä matalapuristeisempi kuin tarpeen olisi...
gti golo palloilija
Re: Cosworth männät, ohc kanget
Niin onko siis näin että jos käyttää esim. cossun tarkoitettuja wisecoja (91,6mm) oharissa, niin kantta täytyy turbokäytössä madaltaa?
Opel on pop, mutta Ford on progee
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER
Re: Cosworth männät, ohc kanget
Ainakin omissa on kansia tullut laskettua (2L) 1mm:stä 1,5mm:n. Ja ahtoja käytettyä 1,5bar cossun ruiskuillakin ja +2bar säädettävällä eculla.
Vakio kannella (2L) ja cossun 91.6mm wisecoilla/veiveillä 7,6:1
vakio kanella cossun wisecoilla ja ohc:n veiveillä 7,3:1
Mutta ei mitään järkeä lähteä laittamaan ohc:n vakio veiveille cossun mäntiä, kun veivit tulee repeemään lähes puolet aikaisemmin kuin vakio männätkin.
Vakio kannella (2L) ja cossun 91.6mm wisecoilla/veiveillä 7,6:1
vakio kanella cossun wisecoilla ja ohc:n veiveillä 7,3:1
Mutta ei mitään järkeä lähteä laittamaan ohc:n vakio veiveille cossun mäntiä, kun veivit tulee repeemään lähes puolet aikaisemmin kuin vakio männätkin.
gti golo palloilija
Re: Cosworth männät, ohc kanget
Okei.
Ja sitten aiheeseen kevyesti liittyen, mikä on tämä "BMW-style-grooving" joka tehdään nimen omaan cossun kankiin, mikäli ei laiteta erillisiä öljyruiskua/-ja? Tuosta puhutaan usein lontoon foorumeilla, ja muistaakseni country sedan puhui asiasta taunus-foorumin puolella. Jos joku viitsisi valaista miten se korvaa tuon öljyruiskun?
(sen tiedän ettei ole välttämätön, mutta..)
Ja sitten aiheeseen kevyesti liittyen, mikä on tämä "BMW-style-grooving" joka tehdään nimen omaan cossun kankiin, mikäli ei laiteta erillisiä öljyruiskua/-ja? Tuosta puhutaan usein lontoon foorumeilla, ja muistaakseni country sedan puhui asiasta taunus-foorumin puolella. Jos joku viitsisi valaista miten se korvaa tuon öljyruiskun?
(sen tiedän ettei ole välttämätön, mutta..)
Opel on pop, mutta Ford on progee
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER
Re: Cosworth männät, ohc kanget
http://u33426.shellit.org/foorumi/viewt ... =0#p207573duckworth kirjoitti:Okei.
Ja sitten aiheeseen kevyesti liittyen, mikä on tämä "BMW-style-grooving" joka tehdään nimen omaan cossun kankiin, mikäli ei laiteta erillisiä öljyruiskua/-ja? Tuosta puhutaan usein lontoon foorumeilla, ja muistaakseni country sedan puhui asiasta taunus-foorumin puolella. Jos joku viitsisi valaista miten se korvaa tuon öljyruiskun?
(sen tiedän ettei ole välttämätön, mutta..)
?
Volvo 850 2.4l 10V
*Kotisivut* "To steal ideas from one person is plagiarism; to steal from many is research"
*Kotisivut* "To steal ideas from one person is plagiarism; to steal from many is research"
Re: Cosworth männät, ohc kanget
Joo kyselin tuossa ketjussa mutta ei oikein valjennut miten ne urat tehdään cossun kankiin...?
Opel on pop, mutta Ford on progee
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER