Sierran camper kulmat

Renkaat, vanteet, jouset, iskarit, jarrut, madallus, jne.
Tahveli
Viestit: 30
Liittynyt: 06 Loka 2005 22:22

Sierran camper kulmat

Viesti Kirjoittaja Tahveli »

Joo eli. tästä on varmaa jossaa jo juteltu mut en oikee löytäny hakua käyttämällä mitään. eli paljo sierraa voi madaltaa ennen ku alkaa vaikuttamaa merkittävästi camper kulmiin ( siis et alkaa jo pitoa haittaamaan) kaiken laisista konsteista oon kuullu et miten niitä sais säädettyä (siis taka campereita) mut en tiiä ketää kel ois henk koht kokemusta. eli jos joku asian tunteva voisi kertoa ni olisin kiitollinen
Eemeli
Viestit: 297
Liittynyt: 08 Helmi 2005 20:03
Paikkakunta: Simo

Viesti Kirjoittaja Eemeli »

Katoppa tuolta... viewtopic.php?t=1276 aika paljon juttua, ihme jos et muka haulla löytäny. :shock:
Sierra 2.0i STW -88
Sierra 2.0IS/Cosworth -87/90
Sierra 2.0 3d -85 (Purettu.)
Escort MK2 2.0 TiC -leikkikalu -> http://personal.inet.fi/cool/tope/esco38.JPG
cossu2
Viestit: 264
Liittynyt: 06 Helmi 2005 11:17

Viesti Kirjoittaja cossu2 »

no pitohan paranee vain madalluksen myötä :wink:
ei suinkaan huonone.
meneehän se perse alas ihan vakiojousillakin ja jopa alemmas kuin hyvillä jousilla kiihdytettäessä :roll:
Rattimiehen erottaa siitä, että se on vielä pelissä mukana vaikka peli on jo menetetty.
Nykyajan filosofiaa...
Bootsi
Viestit: 1084
Liittynyt: 25 Helmi 2005 14:01
Paikkakunta: ArcticCircle

Viesti Kirjoittaja Bootsi »

cossu2 kirjoitti:no pitohan paranee vain madalluksen myötä :wink:
ei suinkaan huonone.
Aika moni on varmasti erimieltä tuosta... :?
Jaakko85
Viestit: 1772
Liittynyt: 04 Helmi 2005 15:16

Viesti Kirjoittaja Jaakko85 »

cossu2 kirjoitti:no pitohan paranee vain madalluksen myötä :wink:
ei suinkaan huonone.
meneehän se persikka alas ihan vakiojousillakin ja jopa alemmas kuin hyvillä jousilla kiihdytettäessä :roll:
öööh perustele hieman :?:
janzamar
Viestit: 2668
Liittynyt: 07 Helmi 2005 14:26
Paikkakunta: porvoo

Viesti Kirjoittaja janzamar »

Bootsi kirjoitti: Aika moni on varmasti erimieltä tuosta... :?
Riippuu makaako mahastaan hidastustöyssyssä tai pehmeässä sorassa? :lol:
ei sieltä mitään junia t...
cossu2
Viestit: 264
Liittynyt: 06 Helmi 2005 11:17

Viesti Kirjoittaja cossu2 »

No lyöhän ne vakiojouset pohjaan kun lyö lusikan tiskiin, eli camberi kääntyy ihan yhtä ketuilleen kuin madallusjousienkin kanssa.
Progressiiviset madallusjouset taasen pitävät sen perseen paikallaan ja heijaaminen on pienempä, joten pitokin on parempaa.
Rattimiehen erottaa siitä, että se on vielä pelissä mukana vaikka peli on jo menetetty.
Nykyajan filosofiaa...
cossu2
Viestit: 264
Liittynyt: 06 Helmi 2005 11:17

Viesti Kirjoittaja cossu2 »

Tuli muuten semmonen deja vu että tästä aiheesta on jankattu ennenkin, mutta kertaushan on opintojen äiti :lol:
Rattimiehen erottaa siitä, että se on vielä pelissä mukana vaikka peli on jo menetetty.
Nykyajan filosofiaa...
lalli69

Viesti Kirjoittaja lalli69 »

cossu2 kirjoitti:No lyöhän ne vakiojouset pohjaan kun lyö lusikan tiskiin, eli camberi kääntyy ihan yhtä ketuilleen kuin madallusjousienkin kanssa.
Siksi sitä (kaasua) ei saakkaan runtata kerralla pohjaan. :wink:
evolution
Viestit: 307
Liittynyt: 04 Helmi 2005 16:29
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja evolution »

eihän se ole ollenkaan hauskaa jos kiihdytellään osakaasulla, aina vaan lusikka sinne konehuoneen puolelle :mrgreen: :lol:

ja kaarrepito paranee madalluksen ja lisääntyneen negatiivisen camberin myötä.

ja ne madallusjouset sitten vaativat kunnolliset iskarit kaveriksi mitkä pystyvät kontrolloimaan jousien liikettä.

olen päässyt ajamaan muutamaa eri vekotinta(sierra ja corolla ae82 gt fx) jotka oli pistetty tonttiin madallusjousilla ja sitten oli jätetty vakio iskarit paikoilleen ja voin sanoa että tossa omassa talvi katiskassanikin on paremmat ajo ominaisuudet mitä niissä kummassakaan oli
Toyota Avensis 2000 3s-fe
ex harraste peli-sierra evolution 2.0i OHC TIC
ex. menijä. Toyota Hilux 4X4 offroad

Fintoys jäsen
Tahveli
Viestit: 30
Liittynyt: 06 Loka 2005 22:22

Viesti Kirjoittaja Tahveli »

ei varmaa löytyny hausta sen takia ku etin sanalla "camper" ja ton jutun otsikossa oli kirjotettu takacamper joten se ei varmaa sen takii löytäny sitä
Tahveli
Viestit: 30
Liittynyt: 06 Loka 2005 22:22

Viesti Kirjoittaja Tahveli »

oops...kirjotin sen camper enkä camber. siitä se johtu :P
Eemeli
Viestit: 297
Liittynyt: 08 Helmi 2005 20:03
Paikkakunta: Simo

Viesti Kirjoittaja Eemeli »

Mulla on muuten ollu noi prikat(1mm) noiden vetarien ylempien kiinnistysten välissä(ohje et missä on siel toises topikis :wink: ) jo kohta puol vuotta eikä niiden kanssa ole ainakaan mitään valittamista ollut. Pyörä kulmat korjautu aika paljon... Enne kulu 1/4 renkaan pinnnasta nyt vois sanoo et 3/4 renkaasta kuluu tasesti. Piti laittaa ku sai kääntää jo puolessa kesässä kumit toisipäin ku kankaat alko jo paistelee.
Sierra 2.0i STW -88
Sierra 2.0IS/Cosworth -87/90
Sierra 2.0 3d -85 (Purettu.)
Escort MK2 2.0 TiC -leikkikalu -> http://personal.inet.fi/cool/tope/esco38.JPG
jani
Viestit: 56
Liittynyt: 17 Marras 2005 18:27
Paikkakunta: Kemiö

Viesti Kirjoittaja jani »

Mites muuten tuo etucamberien säätö mahtaa tapahtua, vai onko siellä säätöä laisinkaan?
Sierra -89
Taunus -74
Audi 100 2.2tq -89
Jaakko85
Viestit: 1772
Liittynyt: 04 Helmi 2005 15:16

Viesti Kirjoittaja Jaakko85 »

jani kirjoitti:Mites muuten tuo etucamberien säätö mahtaa tapahtua, vai onko siellä säätöä laisinkaan?
Ei ole säätöä. Ainoastaan aurausta voi säätää.

Tai ainahan voi säätää, muttei sitä säätöä valmiina löydy.
country sedan
Viestit: 692
Liittynyt: 07 Helmi 2005 08:52
Paikkakunta: Kausala

Viesti Kirjoittaja country sedan »

Paitsi tietysti jos rakentaa säädettävät yläpäät.
Ainahan voi laittaa Scorpin tukivarret eteen, samalla tulee vähän raideleveyttä lisää. Raidetangot joutuu vaihtamaan samalla pidemmiksi.
Vastaa Viestiin