Nonni neljän päivän korjaamolla olon jälkeen, aiheuttajaa ei löytynyt.
Syy auton hyytymiseen löytyi, ECU:n sulake oli palanut. Se paloi vielä kaksi kertaa sen jälkeen kun löysivät "vian". Lopullinen tuomio oli kolme tuntia työtä, ei piuhoja poikki, "kaikki" liitokset aukaistu ja puhdistettu.
Nyt auto liikenteessä ja toiminut 70km.
Kaikkihan alkoi siis siitä, kun auto vähän jumissa penkassa. Siinä kun aikani olin suditellut, niin auto sammui laakista. Sitten uusinta startti yritys, hehkuntuksen jälkeen hehku jäi vilkkumaan ja starttaaminen "normaalia", mutta koneelle selkeästi ei mennyt naftaa.
Jos jollakin muulla kokemuksia vastaavasta tapahtumasta, niin kommentit on tervetulleita
Mondeo MK3 Tdci -02 "kuoleminen"
Mondeo MK3 Tdci -02 "kuoleminen"
Mondeo -02 130hv Ghia TDCi STW
Re: Mondeo MK3 Tdci -02 "kuoleminen"
Erinomaista että olet vian löydyttyä kirjoittanut vastauksen tänne, ja viestistä vielä ilmenee miten oli oireillut.
Mondeo Ghia X (MK3)
Re: Mondeo MK3 Tdci -02 "kuoleminen"
Tottakait tietoa on hyvä jakaa . Niin ja sen verran vielä, että kyseinen sulake löytyy konehuoneen sulakeboksista ja on normaali 15A minilaattasulake.IziO kirjoitti:Erinomaista että olet vian löydyttyä kirjoittanut vastauksen tänne, ja viestistä vielä ilmenee miten oli oireillut.
Mondeo -02 130hv Ghia TDCi STW