Ilmastointi osia

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
Läylee
Viestit: 4
Liittynyt: 21 Maalis 2010 17:27
Paikkakunta: Lahti

Ilmastointi osia

Viesti Kirjoittaja Läylee »

Osaisiko joku kertoa, et mistä sais kohtuu hintaan ilmastoinnin kompuralta lähtevät putket ja kuivaimen. Auto on mondeo 2001 ghia 2.0 aut. ilmastointi automaattinen.

Täyttöhuoltoon vein ja heti perään tuli puhelu, että painepuolen putki on halki. Luulin, että aineet on vaan vähissä, kun ei enää lähtenyt ilmastointi päälle.
jaska74
Viestit: 2600
Liittynyt: 23 Touko 2005 15:58
Paikkakunta: Espoo

Re: Ilmastointi osia

Viesti Kirjoittaja jaska74 »

tuota joku kehui hyväksi paikaksi. itsekkin ajattelin sieltä vähän osia kysellä
http://www.teroanttilaoy.fi/
Focus 1.0 edition a6 2017
Avatar
palehti
Viestit: 87
Liittynyt: 22 Touko 2005 18:19
Paikkakunta: Espoo

Re: Ilmastointi osia

Viesti Kirjoittaja palehti »

itse tilasin kyseisen osan eilen Automaasta. 140 euroa oli hinta ja toimitus parissa päivässä.

AnttilanTerskalta kyselin tuossa taannoin vaihteistoöljyjä ja ikkunan alareunojen tiivisteitä oviin. Pelästyin saatua hintaa :?
Kun merkkiliikkestä sitten ostin noi osat, niin huomasin pelästyneeni ihan aiheesta. Sain listat, öljyt ja 03-05 maskin kromireunoineen parikymmpiä kalliimmalla, mitä anttilalla olisi maksanut listat ja öljyt (siinäkin väärä määrä, tarjosivat 4 litraa...vaikka kolme riittää ja kahden pitäisi riittää.)

Mun kokemuksien mukaan merkkiliikettä ei tosiaankaan tarvitse pelätä voortin osia ostaessa, tietenkin pieni kritiikki on syytä aina olla mukana. teroanttilastakaan ei ole pahaa sanottavaa, koska kokemuksia ei ole...mutta selvästikin sieltä voi ostaa osia myös merkkiliikettä kalliimmalla.

Kuivaimen vaihdon tarpeellisuudesta voidaankin sitten keskustella enemmän...itse en vaihda, ainakaan vielä :lol:
jaska74
Viestit: 2600
Liittynyt: 23 Touko 2005 15:58
Paikkakunta: Espoo

Re: Ilmastointi osia

Viesti Kirjoittaja jaska74 »

palehti kirjoitti: teroanttilastakaan ei ole pahaa sanottavaa, koska kokemuksia ei ole...mutta selvästikin sieltä voi ostaa osia myös merkkiliikettä kalliimmalla.
juu, pienen tutustumisen jälkeen valikoima on kyllä erittäin laaja ja siellä on varmasti paljon erikoisosia mitä ei varaosaliikkeistä löydy, mutta esim takalaakerin haen motonetistä alle puolet halvemmalla...

sori ot..
Focus 1.0 edition a6 2017
Vastaa Viestiin