GT escort vai ei?
GT escort vai ei?
Eli mistä tuntee onko auto GT malli vai ei?
Lukeeko se rekisteriotteessa, mulla itsellä ei ainakaan.
Autossa on valkeet mittarinpohjat, mut niitähän voi aina vaihtaa.
Kolmipuolanen ratti. Ohjaustehostin. Sähkölasit edessä. 1.8i kone. Ilmastointi. Normaalia "muhkeammat" etupenkit. Mietin vaan että jos toi on tavan malli niin taisin maksaa pikkasen liikaa
Lukeeko se rekisteriotteessa, mulla itsellä ei ainakaan.
Autossa on valkeet mittarinpohjat, mut niitähän voi aina vaihtaa.
Kolmipuolanen ratti. Ohjaustehostin. Sähkölasit edessä. 1.8i kone. Ilmastointi. Normaalia "muhkeammat" etupenkit. Mietin vaan että jos toi on tavan malli niin taisin maksaa pikkasen liikaa
Ford Escort 1.8i GT 1997
ex - Mazda 323f 1.6i 1990
ex - Honda Civic 1.6i 1988
ex - Honda Civic 1.4 1988
ex - Honda Accord 2.0 ex 1988
ex - Mazda 323f 1.6i 1990
ex - Honda Civic 1.6i 1988
ex - Honda Civic 1.4 1988
ex - Honda Accord 2.0 ex 1988
Ja valkopohjaiset mittarit. Mahdollisesti hiukan matalampi, mutta tätä en pysty todistamaan. Suomeen tulleissa malleissa käytetään nimitystä GT tai Sport. Ja ilmastointia löytyy ja lämmitettävää tuulilasia, muttei kaikissa. Moottori on kaikissa uudemmissa sama 115 heppanen, myös karvahattumalleissa.
Alustassa ei ole eroja.grebe kirjoitti:Ja valkopohjaiset mittarit. Mahdollisesti hiukan matalampi, mutta tätä en pysty todistamaan. Suomeen tulleissa malleissa käytetään nimitystä GT tai Sport. Ja ilmastointia löytyy ja lämmitettävää tuulilasia, muttei kaikissa. Moottori on kaikissa uudemmissa sama 115 heppanen, myös karvahattumalleissa.
...ja ilmastoinnin/lämmitettävän tuulilasin on saanut lisävarusteena kaikkiin malleihin.
...ja GT nimitystä alttiin käyttämään (korvasi "Sport" mallin) vuoden '98 mallistosta (eli alkaen syksy '97)
gt
Joopa joo.. tuo GT on aika suhteelinen käsite.
Joskus 70-luvulla se merkitsi mm peltupakosarjaa, kaksoiskaasutinta,alum päällysteisiä pakoventtiileitä ja jne. eli pääasiallisesti GT viittasi parempaan moottoritehoon.
Mutta joskus 80-90 luvulla mm tavallisia laser Escortteja rakennettiin GT:ksi lisäämällä niihin RS korisarjat ja vanteet mutta tekniikaltaan olivat ihan tavallisia Eskoja.
Toki poikkeuksiakin on mutta tämä niin kun esimerkkinä.
Joskus 70-luvulla se merkitsi mm peltupakosarjaa, kaksoiskaasutinta,alum päällysteisiä pakoventtiileitä ja jne. eli pääasiallisesti GT viittasi parempaan moottoritehoon.
Mutta joskus 80-90 luvulla mm tavallisia laser Escortteja rakennettiin GT:ksi lisäämällä niihin RS korisarjat ja vanteet mutta tekniikaltaan olivat ihan tavallisia Eskoja.
Toki poikkeuksiakin on mutta tämä niin kun esimerkkinä.
Minkä ajassa voittaa sen matkassa häviää.