Mondeon madallussarja & katsastus

Renkaat, vanteet, jouset, iskarit, jarrut, madallus, jne.
oope
Viestit: 14
Liittynyt: 09 Elo 2007 23:07

Mondeon madallussarja & katsastus

Viesti Kirjoittaja oope »

Moi vaan,

Käytin tässä pari vuotta sitten ostamani vm. 2002 Mondeo Wagonin 1. kertaa katsastuksessa.

Auton katsastanut katsastusmies ei kiinnittänyt asiaan mitään huomiota, mutta ohimennessään hänen kollegansa rupesi kyselemään, että onko auton madallussarjasta maininta rekisteriotteessa? Eihän siellä ole, eikä katsastusmies nro. 1 tuntunut olevan asiasta lainkaan kiinnostunutkaan.

Itse en tiedä, onko autossa madallussarjaa vaiko ei, eikä muuten tiennyt auton myyjäkään sitä häneltä nyt jälkikäteen kysyessäni. Vaikuttaa kuitenkin siltä, että autossa on jo tehtaalla asennettu madallussarja.

Jäin vain ihmettelemään, että mitäs jos vuoden kuluttua katsastusmies sanookin, ettei auto mene läpi siihen muka jälkikäteen laitetun madallussarjan takia? Kuinka voin osoittaa, että autossa on ollut aina ko. madallussarja? Vai onko minun nyt ruvettava muutoskatsastamaan autoa ko. alustasarjalle?

t: Oope

t: OP
jaska74
Viestit: 2600
Liittynyt: 23 Touko 2005 15:58
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja jaska74 »

markettien madallussarjossa jouset ovat siniset tai punaiset tai jotain sinnepäin.
alkuperäiset ovat mustat
Focus 1.0 edition a6 2017
Avatar
Jaawa
Viestit: 129
Liittynyt: 19 Syys 2006 13:28
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja Jaawa »

jaska74 kirjoitti:markettien madallussarjossa jouset ovat siniset tai punaiset tai jotain sinnepäin.
alkuperäiset ovat mustat
Onks toi uusimpien autojen juttu? Mä kun ostin madallussarjan ni kovin on mustat..
Sierra 2.0i DOHC -90
Vastaa Viestiin