Eskort MK1 panhard tanko ja alatukivarret taakse?

Renkaat, vanteet, jouset, iskarit, jarrut, madallus, jne.
Tezmerado
Viestit: 10
Liittynyt: 09 Marras 2006 10:50
Viesti:

Eskort MK1 panhard tanko ja alatukivarret taakse?

Viesti Kirjoittaja Tezmerado »

Sattuisiko keltään löytymään tietoa Escort mk1:n panhard tangoista tai alatukivarsista? Jos löytisi kuvia alle asennetuista sellaisista niin ei riemulla rajaa!
Ei omenapuusta kauas putoa
Boneheads Performance
kimmok
Viestit: 265
Liittynyt: 10 Heinä 2006 19:02
Paikkakunta: Laihia

Viesti Kirjoittaja kimmok »

Cossu klubilla on paremmin tuosta tietämystä.
Sen verran osaan sanoa, että ei kannata vakio perään laittaa, koska panhard ja wattlink(parempi) tulisi käyttää 4-linkin kanssa lisänä parantamassa sitä ettei taka-akseli liikuskele sivusuunnassa. Perus kokoonpanoon kannattaa hommata RS-tangot(2-linkki) ja polypuslilla. Es. autoracing myy. Kadulla ainakin ovat riittävät. Sitten jos on tarvetta niin koittaa jotain sivuttaistuentaa kehittää. Panhard on helppo tehdä, kun on vain se yksi tanko.

Enempiä en pysty auttamaan...kaverillakin jääny RS-tangot makailemaan tallin nurkkaan :)
Bootsi
Viestit: 1084
Liittynyt: 25 Helmi 2005 14:01
Paikkakunta: ArcticCircle

Viesti Kirjoittaja Bootsi »

Tästä kun "ruuvailet" alaspäin, löytyy hyvä kuvasarja yhdestä asennuksesta.
http://www.turbosport.co.uk/showthread.php?t=110769 :wink:
Tezmerado
Viestit: 10
Liittynyt: 09 Marras 2006 10:50
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tezmerado »

Loistavaa. Mainiota. Kiitoksia. Näillä pärjäilee aika pitkälle
Ei omenapuusta kauas putoa
Boneheads Performance
Vastaa Viestiin