Eskort MK1 panhard tanko ja alatukivarret taakse?
Eskort MK1 panhard tanko ja alatukivarret taakse?
Sattuisiko keltään löytymään tietoa Escort mk1:n panhard tangoista tai alatukivarsista? Jos löytisi kuvia alle asennetuista sellaisista niin ei riemulla rajaa!
Ei omenapuusta kauas putoa
Boneheads Performance
Boneheads Performance
Cossu klubilla on paremmin tuosta tietämystä.
Sen verran osaan sanoa, että ei kannata vakio perään laittaa, koska panhard ja wattlink(parempi) tulisi käyttää 4-linkin kanssa lisänä parantamassa sitä ettei taka-akseli liikuskele sivusuunnassa. Perus kokoonpanoon kannattaa hommata RS-tangot(2-linkki) ja polypuslilla. Es. autoracing myy. Kadulla ainakin ovat riittävät. Sitten jos on tarvetta niin koittaa jotain sivuttaistuentaa kehittää. Panhard on helppo tehdä, kun on vain se yksi tanko.
Enempiä en pysty auttamaan...kaverillakin jääny RS-tangot makailemaan tallin nurkkaan
Sen verran osaan sanoa, että ei kannata vakio perään laittaa, koska panhard ja wattlink(parempi) tulisi käyttää 4-linkin kanssa lisänä parantamassa sitä ettei taka-akseli liikuskele sivusuunnassa. Perus kokoonpanoon kannattaa hommata RS-tangot(2-linkki) ja polypuslilla. Es. autoracing myy. Kadulla ainakin ovat riittävät. Sitten jos on tarvetta niin koittaa jotain sivuttaistuentaa kehittää. Panhard on helppo tehdä, kun on vain se yksi tanko.
Enempiä en pysty auttamaan...kaverillakin jääny RS-tangot makailemaan tallin nurkkaan
Tästä kun "ruuvailet" alaspäin, löytyy hyvä kuvasarja yhdestä asennuksesta.
http://www.turbosport.co.uk/showthread.php?t=110769
http://www.turbosport.co.uk/showthread.php?t=110769
Loistavaa. Mainiota. Kiitoksia. Näillä pärjäilee aika pitkälle
Ei omenapuusta kauas putoa
Boneheads Performance
Boneheads Performance