Eli Dellorto DHLA:n kiihdytyspumput pitäs säätää. Niissähän tavallaan iskun pituus/ajoitus on säädettävissä ja nyt ne ovat kaasareissa keskenään erilailla säädetty.
Kuva:
http://www.freetechnics.fi/kuvat/dellohaj.jpg
Eli tossa kuvassa muttereista 69&70 läpi tulevan kierteen pituus kiinnostaisi. Mulla oli toisessa 2,6mm ja toisessa 0,9mm. Maksimi on vissiin n.8mm, mutta mikä olis sopiva mitta?
Pisti vaan silmään kun tein tuplille kevätsiivousta ja rupes häiritteen mielenrauhaa
Kiihdytyspumppujen säätö
Kiihdytyspumppujen säätö
Escort mk2 "RS2000"
Fiesta mk2 "RS1800i"
Fiesta mk2 "RS1800i"
Moi!
Oikeasta säädöstä en sano mitään mutta mun 40mm dhla parissa on tuo mitta 2,6mm ja 45mm delluissa 2,4mm.
Olisiko tiedossa mikä oikea perus säätö/säätö tapa tuolle, niin mielelläni koetan kyllä silläkin.(yleensä tuohon säätöön ei kosketa,tehdas asetus hyvä)
Itse laitan ne tietämättömyyden syvässä yössä niin että, heti kun käyttövarsi liikahtaaa niin vipu koskettaa/alkaa liikuttamaan kiihdytys pumpun kalvoa...
(koska kiihdytys rikastuksen tultava heti kun läpät aukeaa,muutoin tulee se kun kenguru loikkaa ilmiö.Mutta myös niitä vipuja ei kannata sulloa liian syvälle....vaan siihen "huulille"kevyt kosketus siihen kalvon natsaan)
Oikeasta säädöstä en sano mitään mutta mun 40mm dhla parissa on tuo mitta 2,6mm ja 45mm delluissa 2,4mm.
Olisiko tiedossa mikä oikea perus säätö/säätö tapa tuolle, niin mielelläni koetan kyllä silläkin.(yleensä tuohon säätöön ei kosketa,tehdas asetus hyvä)
Itse laitan ne tietämättömyyden syvässä yössä niin että, heti kun käyttövarsi liikahtaaa niin vipu koskettaa/alkaa liikuttamaan kiihdytys pumpun kalvoa...
(koska kiihdytys rikastuksen tultava heti kun läpät aukeaa,muutoin tulee se kun kenguru loikkaa ilmiö.Mutta myös niitä vipuja ei kannata sulloa liian syvälle....vaan siihen "huulille"kevyt kosketus siihen kalvon natsaan)
ESCORT MK1 16V