Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Kyse vakiosta ohc is/efi sierrasta jossa kireempi kansi ja 300asteinen nokka-akseli eikä autossa ole lambdaa. Kaikki moottorin säädöt perseellään. Auto käy jotenkuten, mutta huonosti ja kierrokset aaltoilee. Kansi ja nokka oli toisessa moottorissa tuplien kanssa kiinni ja kävi nätisti 800-900rpm kierroksilla.
Kuinka paljon kaasuläpän täytyy olla auki kun syttyä ruvetaan säätämään? Kun sytytystä säätää niin kierrokset heiluu jopa 2000rpm noin 0-15 asteen välillä. Entä meneekö seokset rikkaammalle kun kuusiokoloruuvia kiristetään ilmamäärämittarissa?
Muut häiriö tekiät on poistettu kuten imuvuodot, tyhmäkäyntiventtiili...
Taitaa olla mahdoton ilman suurempia suuttimia ja säädettävää ruihkutuspoksia?...
Imu/pako kanavat avarrettu, kantta laskettu inhimillisesti.
Ja sillä nokalla ei ole merkitystä mikä se on, vaan voiko sen säätää vakio efi-roinien kanssa. Tai toisin sanoen: täysin vakio efissä kaasuläpän kuuluu olla hiukan auki, mutta kuinka paljon?
Squirt, isommat suuttimet, +++ tulossa...