Ilmastoinninkompuran räjäytyskuvaa?

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
Lucifer74
Viestit: 45
Liittynyt: 17 Heinä 2005 22:58
Viesti:

Ilmastoinninkompuran räjäytyskuvaa?

Viesti Kirjoittaja Lucifer74 »

Mondeo 2,0 -97 stw ilmastoinnin kompura kronaa: Ei kytkeydy päälle jokakerta. Aineita on, paineanturit ok ja flektit pyörii.

Magneettikytkin jumittaa, eli pystyykö purkamaan irrottamatta kompuraa & hukkaamatta aineita?
-Ei rahanmenolla rajaa, kun voortilla ajaa-
Seppo
Viestit: 169
Liittynyt: 24 Maalis 2007 18:32
Paikkakunta: LPR

Viesti Kirjoittaja Seppo »

Minulla on kanssa ongelmaa aiheeseen liittyen, mutta sille on jo huolto varattu huomiseksi. Pieni tarkentava kysymys: minulla kompuran päässä oleva magneettikytkin vetää päälle ja kompura pyörii välillä puolikin minuuttia kerrallaan, kylmää vaan ei tule. Useimmiten se on päällä lyhyemmän aikaa. Onko tuossa vielä sellainen mahdollisuus, että vaikka koko "pakka" pyörii siinä kompuran päässä niin itse kompura ei pyörisikään? Olen vaan ihmetellyt mihin se kylmä jää jos kompura oikeasti pyörii ja ainetta on. Kabiiniin asti sitä ei tule minkään vertaa.
--
Mondeo STW -01
Avatar
NiceMan
Moderaattori
Viestit: 2521
Liittynyt: 03 Helmi 2005 20:39
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja NiceMan »

Aiheella ratsastaen eli missä voisi olla vikaa tai mitä kannattaisi katsoa jos a.ilmastointi luulee että sisällä on liian kylmä/lämmin eli yrittää alkaa lämmittämään jo lämmintä kapiinia tai kesken kaiken alkaa jäähdyttämään vaikka lämpötila on juuri se haluttu...
Eli tekemään omia ratkaisuja.
Ford Taunus Coupe 2.0i Turbo 1975 (Projekti)
Jeep Wagoneer 4x4 Monster PickUp 1974 (Myyty)
Ford Scorpio Cosworth STW 1995 (Laatikkona)
Ford Mondeo EcoBoost 2.0 2011 (Käyttis)
https://www.theniceman.com/coppermine/
Seppo
Viestit: 169
Liittynyt: 24 Maalis 2007 18:32
Paikkakunta: LPR

Viesti Kirjoittaja Seppo »

PID-säätimen takaisinkytkentä saa väärää tietoa.
Sama suomeksi: Etsi se lämpötila-anturi mistä se päättelee kabiinin lämpötilan ja jos siitä piuhasta löytyy liitoksia niin putsaa ne, crc:tä tai vastaavaa voisi kokeilla. Jos lähdetään foliohattulinjalle niin onko kännykkä aina tietyssä paikassa kun lämpötila lähtee seilaamaan? Jotkut mittaukset ei tykkää siitä kun kännykkä ottaa yhteyttä tukiasemaan.
Eipä ole omassa tuota automaatti-ilmastointia ja ehkä hyvä niin.
--
Mondeo STW -01
Avatar
NiceMan
Moderaattori
Viestit: 2521
Liittynyt: 03 Helmi 2005 20:39
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja NiceMan »

Anturi on kojetaulun keskellä ja muistaakseni suoraan kiinni piirilevyssä on ollut irti ja putsailtukkin.
Kännykkän on joko taskussa tai keskikonsolissa ja ei vaikutusta. Ennen toimi mutta vika tuli toissa talvena.
Auto on sigussa oleva Fordi.
Ford Taunus Coupe 2.0i Turbo 1975 (Projekti)
Jeep Wagoneer 4x4 Monster PickUp 1974 (Myyty)
Ford Scorpio Cosworth STW 1995 (Laatikkona)
Ford Mondeo EcoBoost 2.0 2011 (Käyttis)
https://www.theniceman.com/coppermine/
Vastaa Viestiin