Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
juu pitäs varmaa tuplia tunkea toho 2.0 ohc koneesee et ruoka riittäs nykyiseen kone versioon ni mitä mahdollisia muita vermeitä moiset vaatii,tehokkaampi bensapumppu ja säädin on....
Ei tuplat muuta vaadi kuin riittävän tehokkaan sähköisen bensapumpun ja paineensäätimen. Olettaen että olet ottanut huomioon jo sopivan imusarjan,vivustot kaasareihin,vaijerit ym.
juu se vaijeri vivusto pitää sit kattoo...mul toi faceti bensapumppu jonka pitäs riittää n.180hv asti...tos koneessa o karvanverran laskettu isompi venttiilinenkansi...et luulisin et piisais?
Kysytäänpä nyt samassa aiheessa että jos budjett on reilu 1000e ja 1.6 ohc niin miten virittäisitte, ja saisiko ulkomailta halvemmalla viritysosia, kun näyttää mopo sport olevan sen verran hintava.
Budjettiviritys tohon olis kai kannen lasku, peltisarja ja 2-litrasen nokka vaikkapa. Eikä se peltisatsikaan välttämätön ole,vaikka auttaa tietenkin jotain. En nyt muista viestiketjun alusta että oliko kaasari vai ruisku kyseessä..mutta pientä lisää tuolla saa.
Tuolla keinoin "viritetty" 1.6 pärjää jo vakio 2-litraselle paitsi väännössä.
Jaa joo,tuplathan tolla luki näköjään..isompi kaasari vaikuttaa useimmiten suht positiivisesti.
Ai ei hehkuta?entinen oli yli +360hp ja yli +500nm vääntöä niin ja ahtopainetta 2.2 bar eli moniko vakio alakerta kestää kysyn vain? nykyiseen tulossa rutkasti lisää tehoa....
usa.power.xr4ti kirjoitti:Ai ei hehkuta?entinen oli yli +360hp ja yli +500nm vääntöä niin ja ahtopainetta 2.2 bar eli moniko vakio alakerta kestää kysyn vain? nykyiseen tulossa rutkasti lisää tehoa....
usa.power.xr4ti kirjoitti:Ai ei hehkuta?entinen oli yli +360hp ja yli +500nm vääntöä niin ja ahtopainetta 2.2 bar eli moniko vakio alakerta kestää kysyn vain? nykyiseen tulossa rutkasti lisää tehoa....