Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Olen tässä suunnitellut sierran jarrujen päivittelyä. alla pyörii 15" ja 17" vanteet niin mitkä olis teidän mielestä järkevin jarru levyt ja satulat.. en nyt tarkoita mitän wilvoodin asatuloita.. taakse olen suunnitellut saabin levyjarruja jäähdyttämättömiä siis.. satulaksi kenties saabin omat edestä tai cossun tai V6 satulaa... pääsis rumpujarruista eroon.. muttä mitä eteen?
käppärin kanssa tule varmaa oolemaan ongelmii jos levyt takana... olis tarkotus pistää 2.9 cossun tekniikka varmaan pellin alle ku sellasen omistan.. yks on ahdotus mut en sitten tiiä..
erooks kossust muutakun et on jäähdytetyt edes ja vähän suuremmat hakasialtas ja eri satulat? ja takana perinteiset jäähdyttämättömät.. sama kun v6:sissa??
JuHo^ kirjoitti:erooks kossust muutakun et on jäähdytetyt edes ja vähän suuremmat hakasialtas ja eri satulat? ja takana perinteiset jäähdyttämättömät.. sama kun v6:sissa??
Kyllä ne eroaa muutenkin.. pelkillä levyn ja satuloiden vaihdolla ei selviä.
Nelikko cossuissa takana jäähdytetyt.
Halpa ja kohtuu hyvä ratkaisu, joka menisi "bolt-on" voisi olla nuo 260mm levyt ja isot satulat (60mm männällä) Löytyy Veekutosista ja ABS sierroista. Nämä siis eteen.
Noniin no. Pistetään semmonen sitte. Muistin vaan, että useemmassa paikassa on siitä juttua ollut, että xr4x4:n jarrut käy 24V tekniikan yhteyteen.
Sepä siinä pääasia oli
Itse olen kuullut, että joskus aikoinaan katsastettaessa sierraa 24v tekniikalle, vertailuautona on ollut xr4Ti (Ilmeisesti 180hp). Nykyään kuulemma käyttävät enemmän veratailuautona sierra cossua. Tämä ei tosin varmaa tietoa. Eli suoraan cossun jarrut kiinni vaan..