Lisää potkua Fiesta XR2i

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
Pata

Lisää potkua Fiesta XR2i

Viesti Kirjoittaja Pata »

Eli alkaa jo noi vakio(110hp) tehot puuduttaa ja pitäs saada lisää tehoa:) Eli mitä kaikkee kannattaa laittaa? Kone on 1,6 CVH ja auto on vm. -90.
Yks ois tietenki et laittas RST:n tekniikan... Onks vaikee homma? Tavotteena on joku ~200hp teho. Mutta kiitos jo etukäteen.
jaska74
Viestit: 2600
Liittynyt: 23 Touko 2005 15:58
Paikkakunta: Espoo

Re: Lisää potkua Fiesta XR2i

Viesti Kirjoittaja jaska74 »

Pata kirjoitti: Tavotteena on joku ~200hp teho.
RST:n tekniikka olis varmasti halvin/kivuttomin vaihtoehto
Focus 1.0 edition a6 2017
jive
Viestit: 53
Liittynyt: 16 Maalis 2005 21:59

Viesti Kirjoittaja jive »

Helpoin on heittää nokalle Zetec tai Duratec. Ei tartte ahtimien kanssa alkaa leikkimään.
TuningUkkeli
Viestit: 546
Liittynyt: 07 Helmi 2005 18:53
Paikkakunta: P-Karjala

Viesti Kirjoittaja TuningUkkeli »

jive kirjoitti:Helpoin on heittää nokalle Zetec tai Duratec. Ei tartte ahtimien kanssa alkaa leikkimään.
Niin mutta kun niiden kanssa ei leikitä... Not riel bower just turpo shittiä... RsTiC vain sinne niin alkaa oleen potkua...
Monttu STW 97 TD
Monttu STW 99 Myydään!
Mondeo 95 2.0 (Osina myynnis)
Bmw E30 323i remmillä ja turbolla rankastu!
riksas
Viestit: 172
Liittynyt: 03 Helmi 2005 12:58
Paikkakunta: satakunta

Viesti Kirjoittaja riksas »

ensin kannattais miettiä mitä tahtoo, jos tavoitteena on tuo 200 hv joudut jokatapauksessa tekemään aika mittavan työn joka vaatii rahaa. et löydä helpolla rst tekniikkaa joka suoraan antaa tavoittelemasi tehot. joten varaudu jokatapauksessa tekemään suhteellinen remontti/uusiminen koneeseen ja muihin apulaitteisiin... Varmasti tuo XR:äsi on joskus tuottanut 110 hv mutta ensi nälkään tekisin siitä "uuden koneen" remontilla. ei mitenkään pahalla mutta usein tuon ikäiset koneet "virkistyy" reilusti kun vähän remontoi....ja tarkoitan sellaista kohtuullista koneremonttia
JesseT
Viestit: 380
Liittynyt: 13 Helmi 2005 21:11
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JesseT »

RST:ssä on maailman kauhein moottorinohjausjärjestelmä. Joten jos nyt turboa lähdet laittamaan, niin laita vain männät, pakosarja, ahdin, IC ja isommat suuttimet.
Pata

Viesti Kirjoittaja Pata »

Kiitos vastauksista! Olen kyllä kallistunut tuohon RST:n tekniikkaan. Sinänsä menee vähemmän rahaa ku alkaa ostaa peruskoneeseen lastua, nokkaa, peltisarjaa, putkistoa, imusatsia, kantta tekee, mäntiä, kankia ym. Mitäs tollanen RST:n kone tuottaa vakiona tehoa ja millä baareilla? Ku ei tahdo muistaa näin heti...
_P_
Viestit: 70
Liittynyt: 06 Helmi 2005 21:59

Viesti Kirjoittaja _P_ »

132@0,5bar
turbiiniriesa
Viestit: 454
Liittynyt: 12 Helmi 2005 09:57
Paikkakunta: nääs nääswille

Viesti Kirjoittaja turbiiniriesa »

ja niinku jesset sano niin siinä on paska moottorin ohjaus ja se tulee ongelmaksi siinä vaiheessa ku tarvis se 200hv saada pihalle.
Vastaa Viestiin