Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Moottori, voimansiirto, viritys jne.
Vesku87
Viestit: 66 Liittynyt: 27 Huhti 2005 20:09
Paikkakunta: vesanto
Viesti
Kirjoittaja Vesku87 » 26 Elo 2005 09:35
Eikös taunuksen 2L OHC koneeseen käy sierran 2l OHC kansi.
Sierra 2.0i DOHC -90
cossu2
Viestit: 264 Liittynyt: 06 Helmi 2005 11:17
Viesti
Kirjoittaja cossu2 » 26 Elo 2005 10:07
Kyllä. samanlaiset on.
Vesku87
Viestit: 66 Liittynyt: 27 Huhti 2005 20:09
Paikkakunta: vesanto
Viesti
Kirjoittaja Vesku87 » 26 Elo 2005 11:12
Vesku87 kirjoitti: Eikös taunuksen 2L OHC koneeseen käy sierran 2l OHC kansi.
Voikos ruiskun kannen muuttaa kaasariksi kun näytää olevan nuo kaasari kannet kiven alla.
Sierra 2.0i DOHC -90
Sierrain
Viestit: 135 Liittynyt: 25 Maalis 2005 15:10
Paikkakunta: Kyrsälä
Viesti
Kirjoittaja Sierrain » 26 Elo 2005 12:39
kiven alla? tallilla ainakin iso kasa moisia....
Osaamattomat valittaa
SpeedDevil
Viestit: 268 Liittynyt: 14 Touko 2005 01:24
Paikkakunta: Frankfurt
Viesti
Kirjoittaja SpeedDevil » 26 Elo 2005 14:36
must taas tuntuu et ruiskun kannet on kiven alla
en sitten tiedä et osaanko ettiä
transitman
Viestit: 153 Liittynyt: 06 Helmi 2005 17:36
Paikkakunta: Kouvola/Savisto
Viesti
Kirjoittaja transitman » 26 Elo 2005 14:37
Ennemmin sanoisin ruiskukansien olevan kiven alla, vaikka tosin ei nekään ole
Mutta kyl sen kaasarin vissiin saa ruiskunkanteen kiinni, jää kuitenkin aika tarkalle niitten lovien kans. Mutta olikohan nimim. Bootsi:lla juuri is:n kansi ja kaasarit
Bootsi
Viestit: 1084 Liittynyt: 25 Helmi 2005 14:01
Paikkakunta: ArcticCircle
Viesti
Kirjoittaja Bootsi » 29 Elo 2005 17:59
transitman kirjoitti: Ennemmin sanoisin ruiskukansien olevan kiven alla, vaikka tosin ei nekään ole
Mutta kyl sen kaasarin vissiin saa ruiskunkanteen kiinni, jää kuitenkin aika tarkalle niitten lovien kans. Mutta olikohan nimim. Bootsi:lla juuri is:n kansi ja kaasarit
Pysty tuplat ja iS:n kansi..
Ei oli ihan niin "hilkulla" kuin vakio imusarjan kans. 8)
Bootsi
Viestit: 1084 Liittynyt: 25 Helmi 2005 14:01
Paikkakunta: ArcticCircle
Viesti
Kirjoittaja Bootsi » 29 Elo 2005 18:07
Laita samantien 1.6:sen kansi.
p3
Viestit: 545 Liittynyt: 04 Helmi 2005 17:16
Paikkakunta: Perniö
Viesti
Kirjoittaja p3 » 29 Elo 2005 22:09
aika pienet ne lovet ruiskukannessa, ruisku imusarjassa huomattavasti suuremmat lovet. kannessa ei tarvi olla aukkoa koko suuttimelle.
Scorpio 2.9 at -91 coupe
Transit 2.4 rwd -00
Subaru targa
country sedan
Viestit: 692 Liittynyt: 07 Helmi 2005 08:52
Paikkakunta: Kausala
Viesti
Kirjoittaja country sedan » 30 Elo 2005 09:49
Hyvin tuntuu toimivan ruiskun kansi vakio imusarjalla.
Sierratuning
Viestit: 28 Liittynyt: 08 Helmi 2005 23:05
Paikkakunta: Tampere
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Sierratuning » 30 Elo 2005 15:41
Sopiikos efi ruisku kaasarimallin kanteen?
(tai miten saa sopimaan)
turbiiniriesa
Viestit: 454 Liittynyt: 12 Helmi 2005 09:57
Paikkakunta: nääs nääswille
Viesti
Kirjoittaja turbiiniriesa » 30 Elo 2005 16:09
ei sovi muuten,kuin tekemällä ne suuttimien lovet siihen kanteen.mut ei paha rasti sekään.
kondis
Viestit: 60 Liittynyt: 06 Helmi 2005 21:17
Viesti
Kirjoittaja kondis » 30 Elo 2005 21:52
toimii ilman lovienkin tekoa, suositeltavaa tietysti että ne sinne tekee...
Ford sierra iS -86
asn
Viestit: 34 Liittynyt: 21 Maalis 2005 00:03
Paikkakunta: Kesälahti
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja asn » 31 Elo 2005 00:20
Itte kairasin about 2mm lovet tuohon kanteen ja hyvin tuntuu pelaavan.