Autokameroista..

Keskustelua autoista ja autoilusta yleisesti
Jheinonen
Viestit: 330
Liittynyt: 07 Tammi 2014 15:37
Paikkakunta: Kanta-Häme

Autokameroista..

Viesti Kirjoittaja Jheinonen »

Ootteko käyttänyt, minkälaista ja kuinka helppokäyttöinen?. Näyttää saavan suht. halvalla kaiken merkkisiä..
duckworth
Viestit: 3728
Liittynyt: 22 Syys 2007 15:58
Viesti:

Re: Autokameroista..

Viesti Kirjoittaja duckworth »

Gopro Hero? :D Ainakin omat talviurheilut kuvattu tuolla, on simppeli käyttää, mutta kuvan laatu voisi olla ehkä parempi.. Esimerkki pätkää:

https://www.youtube.com/watch?v=eAvT0FM7sIs
Opel on pop, mutta Ford on progee

-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"

BOREHAMMER
hoppa69
Viestit: 67
Liittynyt: 27 Tammi 2011 18:37
Paikkakunta: Sastamala
Viesti:

Re: Autokameroista..

Viesti Kirjoittaja hoppa69 »

Itsekkin mietin tuota autokameraa. Päädyin kuitenkin actionkameraan kun on vähän muitakin harrastuksia ja silloin on parempi kun on tuo actionkamera. Itse tilasin SJCAM SJ4000wifi laitteen kaikennäköisillä härpakkeillä. Tuon saa myös nauhoittamaan kierrolla tai liikkeen perusteella.
Ford M ja niistä RS mallit
:ford:
Avatar
ReiluReiska
Viestit: 530
Liittynyt: 15 Huhti 2010 08:35
Paikkakunta: HelsingStad :)
Viesti:

Re: Autokameroista..

Viesti Kirjoittaja ReiluReiska »

Tein itse telineen jalan ja ostin kännykän imukuppitelineen, jonka purin osittain. Sitten ruuvasin sen kaupallisen puhelintelineen omaan jalkaan ja nauhoitan puhelimella ajamiseni. Kytken autolaturiin lähes aina, koska vie paljon sähköä tuo videokuvaus. Näin ei jää mitään houkuttelevaa näkyville varkaille... tai edes hanskalokeroon/penkin alle jos joku vaikka parkkihalliin ajaessa sattuu nauhoittavan laitteen huomaamaankin.

Harrastuksena olen tallentanut niitä liikenteen töppäyksiä ja laittanut pilvipalveluun talteen. Tähän mennessä ei ole tullut liikenteessä vielä muistikortille mitään järisyttävää. Kiva joskus kuitenkin katsoa videolta että mitä todella tapahtui jos oli nopea ja epäselvä tilanne. Toistaiseksi en kuitenkaan ole itse merkittävästi töppäilyt... onneksi. :)
rlaaksonen
Viestit: 66
Liittynyt: 09 Syys 2008 00:17
Paikkakunta: Kotka

Re: Autokameroista..

Viesti Kirjoittaja rlaaksonen »

Mulla on vuoden verran ollut käytössä tämä: http://www.dx.com/p/g50-full-hd-1080p-5 ... YrrMWcw-Uk

Ko. kamerasta ei mitään huonoa sanottavaa, hyvä kuvanlaatu, fps (mm. rekisterikilvet erottaa selkeästi liikkuvasta kuvasta ym.), helppokäyttöinen ja siisti. Laturin johdon olen asentanut piiloon siten, että se tulee taustapeilin johdon kanssa samasta paikasta kattoverhoilun alta.
Vastaa Viestiin