Focus 1.6 -09 ajotietokone jää päälle

Sähkölaitteet, sähköongelmat, johdot, laturit jne.
zeihou
Viestit: 4
Liittynyt: 09 Tammi 2015 16:22

Focus 1.6 -09 ajotietokone jää päälle

Viesti Kirjoittaja zeihou »

Terve,

Ongelmanani siis on, kun sammutan auton normaalisti, niin ajotietokone jää päälle (punainen mittaristossa). Kaikki muu sammuu. Normaalia on varmaan, että tässä on pieni viive ja näyttö sammuu muutamien minuuttien/sekuntien kuluttua. Nyt näyttö jää päälle, eikä sammu edes aamuun mennessä. Tämä on johtanut siihen, että talven aikana akku on tyhjentynyt kahdesti. Akku on vaihdettu välissä uuteen.

Onkohan tämä ajotietokone jotenkin sidoksissa focuksen orginaalisoittimeen, joka minulla on rikkoutunut - ei mene päälle? Mikä on normaaliaika, että tuon näytön pitäisi sammua?
Avatar
Xanthe_
Viestit: 476
Liittynyt: 16 Kesä 2013 00:51
Paikkakunta: Pohjois-Savo
Viesti:

Re: Focus 1.6 -09 ajotietokone jää päälle

Viesti Kirjoittaja Xanthe_ »

Focus / näyttö jää päälle..

Noita kun nyt tullut vastaan täällä niin laitetaan linkitystä vanhempiin joissa jo tietoa.


Kysymykseesi.. kyllä on. Löytää radion takaa alarm sense johto.
Tarkempaa tietoa nyt ei ole enään muistissa mutta googlella löytää jos ei tuolta entisten linkkien takaa.
Volvo 850 2.4l 10V
*Kotisivut* "To steal ideas from one person is plagiarism; to steal from many is research"
zeihou
Viestit: 4
Liittynyt: 09 Tammi 2015 16:22

Re: Focus 1.6 -09 ajotietokone jää päälle

Viesti Kirjoittaja zeihou »

Elikkä otin rikkoutuneen ovaalisoittimen irti ja ajotietokone oli sammunut aamuksi. Varmaankin CAN-väylä menee sekaisin rikkinäisistä laitteista. Ajotietokoneen näyttö on kuitenkin pitkän aikaa päällä sammutuksen jälkeen. Osaisiko joku sanoa, mikä on normaaliaika tälle viiveelle?
juharepo
Viestit: 3
Liittynyt: 11 Marras 2015 19:08

Re: Focus 1.6 -09 ajotietokone jää päälle

Viesti Kirjoittaja juharepo »

n.10 min. Kerro toimiiko auto ok kun radio on poistettu toiminnasta. Esim. sulakkeet poistettu. Mulla on samavika näyttö jää päälle, mutta radion poisto ei auttanut valo palaa edelleen. ootko käyttänyt huollossa jos niin mikä oli diaknoosi. Olis kiva tietää.
juharepo
Viestit: 3
Liittynyt: 11 Marras 2015 19:08

Re: Focus 1.6 -09 ajotietokone jää päälle

Viesti Kirjoittaja juharepo »

Moi pieni korjaus mulla on focus 1.6-06 wagon.
Vastaa Viestiin