No nyt on tullut mondeo kalliiksi jollekkin.

Keskustelua autoista ja autoilusta yleisesti
traasbet
Viestit: 140
Liittynyt: 24 Tammi 2011 22:52
Paikkakunta: Tampere

No nyt on tullut mondeo kalliiksi jollekkin.

Viesti Kirjoittaja traasbet »

Nettiauto ja id:4797483 :?
tursas
Viestit: 4019
Liittynyt: 10 Tammi 2006 12:33
Paikkakunta: Vantaa

Re: No nyt on tullut mondeo kalliiksi jollekkin.

Viesti Kirjoittaja tursas »

No niinpäs onkin; 5 000 €:n autoon tungettu 15 000 € korjauksia
suora linkki: http://www.nettiauto.com/ford/mondeo/4797483
..Sierraan upotetut rahat tuntuu kyllä nyt pikkuroposilta.. :D
Farkku Mondeo 1,8 Bensa, 2002, MK3 STW Turnier Stardust Silver Trend Wagon
Avatar
rangleri
Viestit: 361
Liittynyt: 23 Syys 2008 21:38

Re: No nyt on tullut mondeo kalliiksi jollekkin.

Viesti Kirjoittaja rangleri »

No on kyllä saanut rahasäkkiä kannella korjaamon suuntaan. :shock: Joku firman auto?
Mondeo mk1 2.0 4d -96
korgie
Viestit: 272
Liittynyt: 07 Maalis 2005 17:43
Paikkakunta: Kerava

Re: No nyt on tullut mondeo kalliiksi jollekkin.

Viesti Kirjoittaja korgie »

rangleri kirjoitti:No on kyllä saanut rahasäkkiä kannella korjaamon suuntaan. :shock: Joku firman auto?
Ei voi tietää. Mutta tuossa ei kerrottu, minkä verran autolla on ajettu. On tuota mun Mondeotakin varmaan sen 15000 euron edestä huollettu sinä aikana minkä se on mulla ollut - tosin on sillä sinä aikana ajettukin liki 250tkm. Nyt juuri viikko sitten auto kävi 400tkm määräaikaishuollossa ja sen jälkeen katsastuksessa. Leimasedältä ainoa huomautus tuli haljenneesta sumuvalon lasista.

Kyllähän tuota on moni ihmetellyt, että mitä järkeä noin paljon ajettua autoa on vielä merkkihuollossa käyttää. Olen varsin hyvin tietoinen että niitä rahoja mitä sen huoltoon menee, en ikinä tule saamaan takaisin myydessäni auton. Mutta siinä tullaankin sitten juuri siihen peruskysymykseen - huolletaanko sitä autoa sen myyntiarvon takia vai käyttöarvon? Tarkoitus on ajella tuolla autolla vielä pitkään, ja pitää se sellaisessa kunnossa että se on hyvä ajaa eikä jätä tielle.
=)
Vastaa Viestiin