TURBO OHC:n SYTYTYSTULPAT

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
viagratabu
Viestit: 44
Liittynyt: 23 Syys 2007 12:36

TURBO OHC:n SYTYTYSTULPAT

Viesti Kirjoittaja viagratabu »

Tsau!

Mitkä sytytystulpat 2.0l ohariin jossa ahdin? kokemuksia tulpista yms? vai mennäänkö ihan ngk:n "vakio" tulpilla? 8)
Ovi edellä jo vuodesta 2007...
Aksu
Viestit: 1004
Liittynyt: 10 Helmi 2005 00:20

Re: TURBO OHC:n SYTYTYSTULPAT

Viesti Kirjoittaja Aksu »

viagratabu kirjoitti:Tsau!

Mitkä sytytystulpat 2.0l ohariin jossa ahdin? kokemuksia tulpista yms? vai mennäänkö ihan ngk:n "vakio" tulpilla? 8)
AP7FS tai 8:na suositteli koneistamo/kannen tekijä.
7:lla kävin +350 penkittämässä.
8:lla pyörittiin 400 lukemissa,motarilla ajettaessa(nätisti) oli pakolämmöt hieman pienemmät kun 7:lla
gti golo palloilija
viagratabu
Viestit: 44
Liittynyt: 23 Syys 2007 12:36

Re: TURBO OHC:n SYTYTYSTULPAT

Viesti Kirjoittaja viagratabu »

Teholukemat tulis oleen n.250-350hv 1.0bar-1.5bar... onko vaikutusta tulppii? eli jos 7:lla kokeilis? onkos muuten 7:t vakiona 2.0l sierras? :o :D
Ovi edellä jo vuodesta 2007...
Aksu
Viestit: 1004
Liittynyt: 10 Helmi 2005 00:20

Re: TURBO OHC:n SYTYTYSTULPAT

Viesti Kirjoittaja Aksu »

6:n muistaakseen vakio is:ssä.
7 menee noilla tehoilla mainiosti.
gti golo palloilija
viagratabu
Viestit: 44
Liittynyt: 23 Syys 2007 12:36

Re: TURBO OHC:n SYTYTYSTULPAT

Viesti Kirjoittaja viagratabu »

Kiitoksia Aksu!!
Ovi edellä jo vuodesta 2007...
Vastaa Viestiin