Ford huolto Jyväskylä?

Keskustelua autoista ja autoilusta yleisesti
JmJ75
Viestit: 3
Liittynyt: 18 Helmi 2010 14:34

Ford huolto Jyväskylä?

Viesti Kirjoittaja JmJ75 »

Moro,

uutena Mondeon omistajana alan heti käyttää tätä foorumia hyväkseni ja haluaisin kuulla kokemuksianne huolloista Jyväskylässä. Aikaisempi (3 viimeistä) autoani ovat olleet ranskiksia ja huoltona olen käyttänyt JMT-autopalvelua. Nyt tuli sellainen tunne kun kyselin vetarin kumien vaihdosta (rasvat ulkona) että en tuonne autoani ainakaan tuohon työhön vie. Varasin autoni Jyväskylän "viralliseen" ford huoltoon Käyttöautoon, mutta hinnat ovat tuolla aika suolaisia.

Kertokaapas kokemuksianne Jyväskylän seudulta fordin huoltamisesta?

JmJ75

[Mondeo 1.8 trend 2005]
lindhve
Viestit: 8
Liittynyt: 06 Helmi 2009 12:51

Re: Ford huolto Jyväskylä?

Viesti Kirjoittaja lindhve »

ei ole paljon vertailukohtaa. tosin merkkiliike on aina kalliimpi. käske liimata ne uudet kumit...
Avatar
JannuEE
Viestit: 16
Liittynyt: 25 Huhti 2006 18:36
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Ford huolto Jyväskylä?

Viesti Kirjoittaja JannuEE »

Itse olen ollut tyytyväinen Käyttöauton huolto- ja korjauspalveluihin. Sijaisautokin on aina onnistunut, kunhan on muistanut mainita asiasta huoltoa varatessa.

Olen kuullut myös pelkkää hyvää Mikan korjaamosta, joka sijaitsee seppälän ad:n vieressä.
** Focus RS 2.5T 2010 **
anateus
Viestit: 9
Liittynyt: 18 Maalis 2010 10:14

Re: Ford huolto Jyväskylä?

Viesti Kirjoittaja anateus »

Itsellä ei niin hyviä kokemuksia tuosta huollosta ole, mutten ole vielä koskaan Fordiani siellä käyttänyt. Ostin muutama vuosi sitten auton tuolta ja sen huoltamisessa ja korjaamisessa töpeksittiinkin sitten jonkin verran. Neuvoja ei otettu vastaan, vaikka niitä hienovaraisesti yritin tarjota.

Mutta kuten mainittu, oman merkin huollosta ei kokemusta. Merkkiliikkeissä on aina merkkiliikeitten hinnat...
Tapper81
Viestit: 57
Liittynyt: 01 Loka 2009 19:51

Re: Ford huolto Jyväskylä?

Viesti Kirjoittaja Tapper81 »

Auto-Mäenpäätä voin suositella. Tietoa löytyy autosta kun autosta. Kolme Voortia ja kahta Seatia käyttäny siellä. Ja puljuhan on suurinpiirtein siinä vanhaa Tuomiojärven leirintäaluetta vastapäätä. Hyvä ja suht edullinen mesta. Käyttöautoon en mene ihan periaatteestakaan.
Focus 1.5 Tdci 120 Titanium 2015
Vastaa Viestiin