Eli mahtaako TLDM kaasarin imusarjaan sopia DG(A)V kaasari? Lähinnä se pulttijako ja vaijerin sopivuus kiinnostaa, bensalinjojen eron tiedän. Niin ja kyseessä on CVH-moottori.
Vastausta kaipailtaisiin pikaisesti, Kuukkeli ei osannut auttaa ja toi vanha TLDM vuotaa jo niin lahjakkaasti että alkaa kulutus huimaamaan.
Kaasaritietoutta kaivataan!!
Kaasaritietoutta kaivataan!!
Fiesta mk2 1.6 <- yritetään vielä pelastaa...
-
- Viestit: 692
- Liittynyt: 07 Helmi 2005 08:52
- Paikkakunta: Kausala
Re: Kaasaritietoutta kaivataan!!
Suoraan ei käy, dgav on isolla jaolla imusarjassa pikkujako.
Re: Kaasaritietoutta kaivataan!!
achsoo... Mahtaako jostain cvh koneesta löytyä imusarja DGAV kaasarille, vai tarviiko siihen väkästellä joku adapterilaippa? Vai mitä mieltä kanssaharrastajat ovat, kannattaako enemmin tehdä huolto tolle vanhalle kaasarille. Olen ainakin ollut siinä käsityksessä että toi DGAV 32/36 olis aika hyvä kaasutin verrattuna noihin alipaineohjattuihin...
Fiesta mk2 1.6 <- yritetään vielä pelastaa...
- Mondeomies
- Viestit: 661
- Liittynyt: 30 Marras 2005 18:43
- Paikkakunta: Perniö, Salo
Re: Kaasaritietoutta kaivataan!!
mul olis ylimääräinen kaasari 1,6 cvh escosta. vm. 87.
Re: Kaasaritietoutta kaivataan!!
Kyllä toi DGAV on paljon parempi kaasutin kun nuo uudemmat, minun mielestä. Hyvän jos löytää niin sillä ajaa pitkään ja huolettomasti..
En tiedä ollenkaan tuosta cvh:n imusarjasta mut yks vaihtoehto on että viet kaasuttimen ja imusarjan koneistamoon niin laittaavat pinnapultit oikeelle jaolle jos välttämättä haluat sen DGAV:n siihen. Ainakin ohc:n imusarjaan se onnistus helposti.
En tiedä ollenkaan tuosta cvh:n imusarjasta mut yks vaihtoehto on että viet kaasuttimen ja imusarjan koneistamoon niin laittaavat pinnapultit oikeelle jaolle jos välttämättä haluat sen DGAV:n siihen. Ainakin ohc:n imusarjaan se onnistus helposti.