2wd cossu ja wisecot

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
garret
Viestit: 9
Liittynyt: 03 Touko 2005 11:19
Paikkakunta: keskisuomi

2wd cossu ja wisecot

Viesti Kirjoittaja garret »

Mikähän mahtaa olla sopiva välys lohkon poraukseen kun wisecojen halkaisia 91.6mm? 2 eri asiantuntevaa(?) koneistamoa antaa ristiriitasta tietoa :?: :shock:
Avatar
siipicossu
Viestit: 169
Liittynyt: 04 Helmi 2005 22:45
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siipicossu »

Eikö niissä ole mukana lappua?
garret
Viestit: 9
Liittynyt: 03 Touko 2005 11:19
Paikkakunta: keskisuomi

Viesti Kirjoittaja garret »

Eipä ole lappua mukana, välystä ilmeisesti ainakin 0.1mm ellei enemmän
kynsi
Viestit: 33
Liittynyt: 14 Huhti 2005 18:18
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja kynsi »

Ei tuossa Wisecon sivuillakaan oikeen selkeää ohjetta ole. Suurella porauksella pitäisi olla vastaavasti suurempi välyksen lisäys (mun mielipide).


2. What kind of piston-to-wall clearance can I run?

The factors that affect this are cylinder wall thickness, whether the block is filled, the overall compression height of the piston, piston material and thickness, and whether a marine engine is to see fresh-water cooling. Most small blocks get .004 piston to wall clearance and most big blocks get .005 due to the use of our 2618 high-strength alloy. For heavy blower and nitrous applications, Wiseco recommends adding .001 to the standard clearance. Special note: Clearance numbers are taken 1.300 down from the oil ring land-Not 90 degrees from pin centerline.
Vastaa Viestiin