Jelppiä focuksen värikoodin kans

Pellit, puskurit, maalaus, ruostevauriot, verhoilu, penkit jne.
Mortus
Viestit: 6
Liittynyt: 20 Tammi 2007 23:24
Viesti:

Jelppiä focuksen värikoodin kans

Viesti Kirjoittaja Mortus »

Anteeksi aihe, joka saattaapi jo jossain olla käsiteltykin.

Autona vuoden 00 5d focus diesel, johon pitäis löytää paukkupullomaalia jotta sais takaluukun kahvan päältä ruostetta piiloon, kiveniskumaalilla ei onnaa. Metalliväri.

Fordilta näkivät kuulemma vain värin nimen "Pacific green med solid", ja oon nyt kontannut ja kolunnut lampun kanssa autoa ympäri, enkä löydä mistään värikoodia. Noi paukkupullomaalien valmistajat taas ei tunne tollasta nimeä fordin väreissä, yhden pacific greenin löysin, mutta se väri on enemmän sitä 70-luvun räänvihreää.

Osaisko joku sanoo, onko jossain päin autoo metallisessa tyyppikilvessä värikoodi ja mikä se niistä numeroista on, tai suoriltaan ton värikoodin, kohtuu yleinen värihän toi vihree on.

Kiitos.
JiiTee
Viestit: 19
Liittynyt: 27 Helmi 2005 15:50

Re: Jelppiä focuksen värikoodin kans

Viesti Kirjoittaja JiiTee »

M8 on ainakin Pacific Greenin värinumero. Ja tämä ei välttämättä ole ainut oikea mutta ainakin yks niistä. :lol:
mostro
Viestit: 52
Liittynyt: 31 Loka 2008 10:20

Re: Jelppiä focuksen värikoodin kans

Viesti Kirjoittaja mostro »

Autot tykkää, kun niillä ajetaan.
----------------------------------------
Mondeo 2.0 TDCi 130 STW -02
Mondeo 1.8 STW -98
Polaris XC 700 -98
Arctic Cat ZR 600 EFI APV -01
joosu
Viestit: 37
Liittynyt: 18 Touko 2006 20:53

Re: Jelppiä focuksen värikoodin kans

Viesti Kirjoittaja joosu »

Ei siitä värikoodista paljon hyötyä ole jos meinaat saman väristä maalia löytää. Itse kanssa menin maaliliikkeeseen värikoodin kans ja nämä katso tietokoneelta että on 5-10 eriväriä sillä koodilla mut kaikki saman nimistä :? Joten ei muuta ku kuin väriliuskojen kanssa ulos vertaamaan oikea väri. Ja sitten ne sekottivat itse oikean värin paukkupulloon ja väri on oikea :)
Focus TDci -02 & Punainen paholainen orion 1.6 -90
Mortus
Viestit: 6
Liittynyt: 20 Tammi 2007 23:24
Viesti:

Re: Jelppiä focuksen värikoodin kans

Viesti Kirjoittaja Mortus »

Joo, huomasin saman. Sain jotain fiksailtua, auto lähti jo eteenpäin ja uudempi tilalla:)

Kiitoksia avusta.
Vastaa Viestiin