Ford Focus C-Max

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
TerPa

Ford Focus C-Max

Viesti Kirjoittaja TerPa »

Kysyisin että onko tietoo mistä johtuu kun puhaltimen laittaa täysille niin tuntuu ratissa jurinaa?? Voisko olla joku tuulettimen laakeri mennyt?? Ja sitten milloinka tälläiseen autoon vm.2004 km.175000 (olen siis käynyt koeajolla) pitäisi vaihtaa hihnoja esim. se surullisen kuuluisa jakopää?? Kiitos vastauksista.
Rotta-Racing
Viestit: 214
Liittynyt: 26 Heinä 2006 20:07
Paikkakunta: Espoo

Re: Ford Focus C-Max

Viesti Kirjoittaja Rotta-Racing »

TerPa kirjoitti:Kysyisin että onko tietoo mistä johtuu kun puhaltimen laittaa täysille niin tuntuu ratissa jurinaa?? Voisko olla joku tuulettimen laakeri mennyt?? Ja sitten milloinka tälläiseen autoon vm.2004 km.175000 (olen siis käynyt koeajolla) pitäisi vaihtaa hihnoja esim. se surullisen kuuluisa jakopää?? Kiitos vastauksista.

Huoltokirja kertoo et milloin on vaihtoaika,Oisko 5V/120Tkm

ja toi jurina tulee tuulettimen moottorista.eli moottori vaihtoon..Tai sit se on löysällä/täynnä shaissee
NYKYISET
-Sierra 2.0Is -86 (Talvilelu)
-Nissan KingCap 2.5Td -88 (Metsä peli)
-Mondeo V6 -98 STW (Projekti)
-Mondeo 2.0 STW -97 (Vaimon kauppakassi)
EXÄT tuolla
http://irc-galleria.net/archive.php?nic ... _id=110208
mostro
Viestit: 52
Liittynyt: 31 Loka 2008 10:20

Re: Ford Focus C-Max

Viesti Kirjoittaja mostro »

TerPa kirjoitti:milloinka tälläiseen autoon vm.2004 km.175000 (olen siis käynyt koeajolla) pitäisi vaihtaa hihnoja esim. se surullisen kuuluisa jakopää?? Kiitos vastauksista.
Mikäs kone siinä on?
Autot tykkää, kun niillä ajetaan.
----------------------------------------
Mondeo 2.0 TDCi 130 STW -02
Mondeo 1.8 STW -98
Polaris XC 700 -98
Arctic Cat ZR 600 EFI APV -01
Vastaa Viestiin