Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Mak383 kirjoitti:
Heti sitä ollaan valittamassa jos vähän huulta heittää. Ihme nipottaja oot sinäkii..
Yritetään vain pitää asiapuolella jutut aiheessa, ja tuolla vapaan sanan puolella heitetään huulta.
Jos ei tämä työjako kiinnosta, niin tervemenoa Suomi24:n ihmeelliseen maailmaan.
Edit: On se kumma kun joillakin on heti hermot pinnassa, kun asiallisesti huomauttaa sääntöjen mukaisesta käyttäytymisestä...
Lainaus foorumin pelisäännöistä:
Tekniikka alueella tulee välttää turhaa jaarittelua. Tätä varten on SANA ON VAPAA osio.
laakeri mitä luultavimmin.. kokeiles ensin kiristää sitä laakeria ennenkuin ostat uuden. voi auttaa, jos se vain on löystynyt. jos se on leikannu kiinni niin sitten ei auta kuin uuden osto.
Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly
Mk.3 Mondeo 2.0 TDCi vm.05
Nissan Primera P11 -00
Toyota Avensis 1.8 VVT-i vm.03
Mk.6 Escort vm.95 1.6 zetec
Mk.5 Escort vm.92 1.8 zetec
Mk.4 Escort vm.88 (R.I.P)
Audi 80 vm. 86 2.2i
Sama on sierrassani myös vika. -92 DOHC ja takalaakerit kumpaankin napaan vaihdettu. Se mikä sielä ulvoo, on perä. 240 tkm ajettu, myös kolahtelee lievästi liikkeellelähdössä. Vetarit tsekattu ja oli ok. Myös perän stefat hieman roiskii ympärilleen, mutta on vaihdettavissa. Tiedä sitten saako sen parempia ja hiljaisempia periä mistään. Ulinan kuulee selvästi ajossa.
Vanhan kansan vitsejä olen kuullut purujen perän sisään heittämisestä, mutta onko siitä oikeasti mitään apua ja mihin ulinan vaimentuminen mahdollisesti perustuu? Luulisi, että purut menevät rattaiden väliin ja perä on lopullisesti jumissa.
Sine kirjoitti:Vanhan kansan vitsejä olen kuullut purujen perän sisään heittämisestä, mutta onko siitä oikeasti mitään apua ja mihin ulinan vaimentuminen mahdollisesti perustuu? Luulisi, että purut menevät rattaiden väliin ja perä on lopullisesti jumissa.
Kyllä tuo toimii, mutta vaan muutaman sata km, eli hienoa sahapurua öljyn sekaan omantunnon mukaan. Tulee tosi hiljanen vähäksi aikaa. Monesti olen kuullut että myyntiä varten on tehty, eriasia on sitten että kuka haluaa siivota ne kakat pois sieltä
Ymmärtääkseni tuo ulina tulee siitä kun hampaat ei mene pohjaan asti niin se puru sitten täyttää ne pienet välit
Kaverilla on mersussa myös sama juttu että ainoastaa moottorijarrutuksella pitää perä ääntä, ei ole kukaan jaksanut avata jotta näkisi mikä pitää meteliä
Kun nyt vain joku mainitsi että siellä huutaa perä,
niin tällä yleensä tarkoitetaan nimenomaan ratas
kosketuksesta tulevaa ääntä.
Niin tulipahan kerrottua että mistä sen erottaa
muusta ääntämisestä.
Näsäviisastelijat.
Eli minulla on sama ongelma. Takapyörän laakerit vaihdettu molemmille puolille ja ääni katosi pikkasen, mutta silti noin 80 -> pitää ääntä. Joten nyt neuvoja miten sais äänen ainakin pikkasen hiljemmaksi. Niin ja auto on ford sierra 1.6. Voisiko kyseessä olla huonot tai lopussa olevat peränöljyt? Kiitos jo etukäteen.
Herkko kirjoitti:Perän rataskosketuksesta kuuluva "huuto"kuluu
kevyellä vedolla,ei pitäisi ääntää moottori
jarrutuksessa eikä vedätettäessä.
Itsellä on just noin tällä hetkellä,perää oisin vaihtamass ja kaverill ois IS sierran perä 2 litran versio vuosimallist ei oo hajuu,no kysymys et käviskö toi suoraan mun 1.8 sierraan vm:88