cvh eskortti ei lämpene?

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
jleinon2
Viestit: 17
Liittynyt: 28 Kesä 2006 02:25
Paikkakunta: Kitee

cvh eskortti ei lämpene?

Viesti Kirjoittaja jleinon2 »

miksi cvh kaasari escortti ei lämpene yhtään vaikka vaihdoin uuden termostaatinkin...? vaihdoin uuden 92 asteisten talvitermostaatin, ja nesteet samalla, mutta lämmöt pysyvät aina melkein alarajassa, ja lämppäri puhaltaa tosi haaleaa... itseltä loppuu jo ymmärrys...
-Audi A6 2.5 TDI -Ford Orion Tuning -Escort Laser -Ford County 4x4 Turbo
Avatar
Regu
Viestit: 682
Liittynyt: 05 Helmi 2005 00:56
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Regu »

Muistaakseni siellä on joku kuulaa joka hajoaa/sulaa tjsp
haulla löytyy juttua täältä.
Escort 1.8 sport -97
latku
Viestit: 71
Liittynyt: 29 Marras 2005 15:48
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja latku »

kenno tukossa?
Nykyinen:
-Mondeo 2.0TDCi Powershift -13

Ex:
-Escort XR3i Cabriolet -89
-Mondeo 1.8i 16v STW -95-
-Escort GT 1.6 -90-
-Sierra 2.0ohc -85-
jleinon2
Viestit: 17
Liittynyt: 28 Kesä 2006 02:25
Paikkakunta: Kitee

Viesti Kirjoittaja jleinon2 »

latku kirjoitti:kenno tukossa?
Kai nyt sentään moottorin pitäis lämmetä, vaikka kenno oliski tukossa...? Tosiaan lämmöt meinaa pysyä aina ihan alalaidassa...
-Audi A6 2.5 TDI -Ford Orion Tuning -Escort Laser -Ford County 4x4 Turbo
Avatar
AnttiR
Viestit: 209
Liittynyt: 01 Loka 2005 22:02
Paikkakunta: Jyväskylän mlk

Viesti Kirjoittaja AnttiR »

Mittarin anturi kunnossa?
Harrastepeli: Escort -87 1.4CL muuttumassa 1.6 turboksi
Käyttökinneri: Volvo 740 turbo.
Buster
Viestit: 201
Liittynyt: 10 Kesä 2005 23:24

Viesti Kirjoittaja Buster »

Regu kirjoitti:Muistaakseni siellä on joku kuulaa joka hajoaa/sulaa tjsp
haulla löytyy juttua täältä.
Joo näin muistaakseni on.
EX:ssä oli laitettu sikaliimaa siihen reikään missä pitäs olla se kuula ja oli liian kuuma :D
MK1 Fiesta
jleinon2
Viestit: 17
Liittynyt: 28 Kesä 2006 02:25
Paikkakunta: Kitee

Viesti Kirjoittaja jleinon2 »

Eli kyseessä on varmaan termarikotelossa olevat ""kuulat..? Pitää kokeilla varmaan tukkia ne, ja katsoa auttaako... Sit se varmaan keittää, ja menee kansipahvi... :D
-Audi A6 2.5 TDI -Ford Orion Tuning -Escort Laser -Ford County 4x4 Turbo
Krisse
Viestit: 1424
Liittynyt: 05 Helmi 2005 20:54
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Krisse »

jleinon2 kirjoitti:Eli kyseessä on varmaan termarikotelossa olevat ""kuulat..? Pitää kokeilla varmaan tukkia ne
Nii. Ehkä. Mut oikee tapa ois vaihtaa termostaatin kotelo.
Kaikenlaiset rojektini @ http://wonk.sytes.net/76s/
Buster
Viestit: 201
Liittynyt: 10 Kesä 2005 23:24

Viesti Kirjoittaja Buster »

Krisse kirjoitti: Nii. Ehkä. Mut oikee tapa ois vaihtaa termostaatin kotelo.
Ja lisäksi kannattaa kattoa että onhan se termarin ympärys tiivis kun tutulla oli neste kovertanut pinnan että neste pääsi kiertämään termarin.
MK1 Fiesta
Vastaa Viestiin