Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Moottori, voimansiirto, viritys jne.
jleinon2
Viestit: 17 Liittynyt: 28 Kesä 2006 02:25
Paikkakunta: Kitee
Viesti
Kirjoittaja jleinon2 » 11 Marras 2007 10:49
miksi cvh kaasari escortti ei lämpene yhtään vaikka vaihdoin uuden termostaatinkin...? vaihdoin uuden 92 asteisten talvitermostaatin, ja nesteet samalla, mutta lämmöt pysyvät aina melkein alarajassa, ja lämppäri puhaltaa tosi haaleaa... itseltä loppuu jo ymmärrys...
-Audi A6 2.5 TDI -Ford Orion Tuning -Escort Laser -Ford County 4x4 Turbo
Regu
Viestit: 682 Liittynyt: 05 Helmi 2005 00:56
Paikkakunta: Lahti
Viesti
Kirjoittaja Regu » 11 Marras 2007 11:24
Muistaakseni siellä on joku kuulaa joka hajoaa/sulaa tjsp
haulla löytyy juttua täältä.
Escort 1.8 sport -97
latku
Viestit: 71 Liittynyt: 29 Marras 2005 15:48
Paikkakunta: Oulu
Viesti
Kirjoittaja latku » 11 Marras 2007 11:54
kenno tukossa?
Nykyinen:
-Mondeo 2.0TDCi Powershift -13
Ex:
-Escort XR3i Cabriolet -89
-Mondeo 1.8i 16v STW -95-
-Escort GT 1.6 -90-
-Sierra 2.0ohc -85-
jleinon2
Viestit: 17 Liittynyt: 28 Kesä 2006 02:25
Paikkakunta: Kitee
Viesti
Kirjoittaja jleinon2 » 11 Marras 2007 12:47
latku kirjoitti: kenno tukossa?
Kai nyt sentään moottorin pitäis lämmetä, vaikka kenno oliski tukossa...? Tosiaan lämmöt meinaa pysyä aina ihan alalaidassa...
-Audi A6 2.5 TDI -Ford Orion Tuning -Escort Laser -Ford County 4x4 Turbo
AnttiR
Viestit: 209 Liittynyt: 01 Loka 2005 22:02
Paikkakunta: Jyväskylän mlk
Viesti
Kirjoittaja AnttiR » 11 Marras 2007 15:10
Mittarin anturi kunnossa?
Harrastepeli: Escort -87 1.4CL muuttumassa 1.6 turboksi
Käyttökinneri: Volvo 740 turbo.
Buster
Viestit: 201 Liittynyt: 10 Kesä 2005 23:24
Viesti
Kirjoittaja Buster » 11 Marras 2007 15:12
Regu kirjoitti: Muistaakseni siellä on joku kuulaa joka hajoaa/sulaa tjsp
haulla löytyy juttua täältä.
Joo näin muistaakseni on.
EX:ssä oli laitettu sikaliimaa siihen reikään missä pitäs olla se kuula ja oli liian kuuma
MK1 Fiesta
jleinon2
Viestit: 17 Liittynyt: 28 Kesä 2006 02:25
Paikkakunta: Kitee
Viesti
Kirjoittaja jleinon2 » 11 Marras 2007 20:00
Eli kyseessä on varmaan termarikotelossa olevat ""kuulat..? Pitää kokeilla varmaan tukkia ne, ja katsoa auttaako... Sit se varmaan keittää, ja menee kansipahvi...
-Audi A6 2.5 TDI -Ford Orion Tuning -Escort Laser -Ford County 4x4 Turbo
Krisse
Viestit: 1424 Liittynyt: 05 Helmi 2005 20:54
Paikkakunta: Kotka
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Krisse » 11 Marras 2007 20:47
jleinon2 kirjoitti: Eli kyseessä on varmaan termarikotelossa olevat ""kuulat..? Pitää kokeilla varmaan tukkia ne
Nii. Ehkä. Mut oikee tapa ois vaihtaa termostaatin kotelo.
Buster
Viestit: 201 Liittynyt: 10 Kesä 2005 23:24
Viesti
Kirjoittaja Buster » 13 Marras 2007 00:57
Krisse kirjoitti:
Nii. Ehkä. Mut oikee tapa ois vaihtaa termostaatin kotelo.
Ja lisäksi kannattaa kattoa että onhan se termarin ympärys tiivis kun tutulla oli neste kovertanut pinnan että neste pääsi kiertämään termarin.
MK1 Fiesta