Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
tuli sit scorppioon vaihdettuu lämppärin puhallin ja sama homma viikon pääst täytyy varmaan tehä uusiks. en ois uskonu kui paljon irtoo osii ennenku puhallin kädes ja paikal tuli lykättyy bluelinen uloste kieroil ropelleil, vähä kihnuttaa koteloon no ens kerral voi ol helpompaa ku tuli harjooteltuu edellinen projekti kävi mukavemmin, tankin vaihto, oli kyl arvokaski ku fordin myymil hiluil, kaikki uutta, pumput, vanteet ja tiivisteet mut kerral kuntoon
Proben takavalot kaikki irti, oli hirmusti ruuveja... Alko ärsyttämään jatkuva huurteisuus vesisateella (kuulemma tyyppivika) Nyt ne sitten kuivuu saunan lauteilla ja huomenna alkaa fiksaaminen
Aaltonen kirjoitti:
Milläs lailla säädid,koska omassa escossa vähän samaa ongelmaa?
Sillon kun kojelauta vaihdettiin uudempaan, niin meni se säädin vähän väärin. Eli kun vivusta väänsi ylöspäin, että tulisi ilmaa tuulilasille, niin juuri silloin kun se läppä kääntyy siihen asentoon, niin se säätövaijeri (rautalanka mikä onkaan) luisti siinä säätimessä. Katsoin vaan, että miten pitkälle se pitää vetää, että läppä on täysin auki ja pistin mopon vaijerin nipan oikeaan kohtaan, niin alkoi toimimaan.
Ja pikkusen hankalasti selitetty taas vaihteeksi, koitappas ottaa selvää.
Korjasin tuosta tänään pihaan tulleesta "uudesta" ohc sierrasta öljyvuodon (kiristin venttiilikopan), tinailin kierroslukumittarin takaisin toiminta kuntoon ja siivosin sisustan. Huomenna vois sitten radiota alkaa asentamaan...
Sähköpeili escoon kuskin puolelle. Vielä pitäisi vetää johdot toiselle puolelle ja kuskin puolelle lämmityspiuhat peiliin. Ja kuskin peilin sähkö oikeasta paikasta, alko tuleen kylmä ulkona niin "lainasin" sähköä keskuslukon johdoista...
Vaihteistoölskien vaihto + etukoiranluuhun ruikkaus öljyä, loppu narinat. Ja ens viikolla maalari laittaa takakaaret kuntoon, heinäkuusta asti odotellut tuota maalaustapahtumaa.
Just vaihoin talkootöistä luvattuun viinapulloon yhden defan sisätilanlämmittimen haaroitinkappaleen ja asennus jossain vaiheessa ens viikolla. Hyvät kaupat mielestäni
...Hetki tyhjän päällä lennettiin
Sitten jysähti
ja päähän koski niin...
Eilen johdot vahvistimelle ja 12" konttiin. Tänään johtojen huolellinen niputus ja verhoilujen kiinnitys takasin + kotelo ja vahvistin kiinni johonkin jotenkin.
Oli voittajafiilis kun lopulta tajus että mistä läpivienti virtapiuhalle kuuluu vetää ja miten
Escort mk4 ZETEC TURBO - kertokaa jos jollain on nelosescortissa enemmän ni viritän lisää!
njietro kirjoitti:Eilen johdot vahvistimelle ja 12" konttiin. Tänään johtojen huolellinen niputus ja verhoilujen kiinnitys takasin + kotelo ja vahvistin kiinni johonkin jotenkin.
Oli voittajafiilis kun lopulta tajus että mistä läpivienti virtapiuhalle kuuluu vetää ja miten
Aaltonen kirjoitti:
Etulokarin kautta tuli helpoiten
Joo niin tuli kun tajus vaan irrottaa sisälokarin jotta näki läpiviennit kokonaisuudessaan. Ei nähnyt ennen lokarin irrotusta sitä reittiä mistä johdon oli määrä mennä niin tuli yritettyä "tovi" sitä pujotusta lokari paikallaan.
Tänään sain listat takasin ja entistä ehommin kiinni ja kätkettyä ylimääräsen RCA-johdon kick-paneelin syövereihin + kiinnitettyä kaapelit kiinni listoihin.
Escort mk4 ZETEC TURBO - kertokaa jos jollain on nelosescortissa enemmän ni viritän lisää!
njietro kirjoitti:Joo niin tuli kun tajus vaan irrottaa sisälokarin jotta näki läpiviennit kokonaisuudessaan. Ei nähnyt ennen lokarin irrotusta sitä reittiä mistä johdon oli määrä mennä niin tuli yritettyä "tovi" sitä pujotusta lokari paikallaan.
Tänään sain listat takasin ja entistä ehommin kiinni ja kätkettyä ylimääräsen RCA-johdon kick-paneelin syövereihin + kiinnitettyä kaapelit kiinni listoihin.
Ite en irrottanu ollenkaa,mut meni siin silti pari h