Sivu 1/1

4-1 ja 4-2-1 pakosarjojen erot käytännössä

Lähetetty: 03 Joulu 2006 19:06
Kirjoittaja Regu
eli faktaa ja kokemuksia kiitos

Lähetetty: 03 Joulu 2006 19:14
Kirjoittaja Bootsi
4-2-1 Miedommalle/vääntävämmälle koneelle
4-1 Kiekuu paremmin korkeelta

[noin yleisesti huomattu) :roll:

Lähetetty: 03 Joulu 2006 19:20
Kirjoittaja TuningUkkeli
421 ei paremmin vääntävälle koneelle vaan vääntää peremmin siis ei ylhäällä kaikki tehot.

viewtopic.php?t=4565&highlight=peltipakosarjan+teko

Tuolla jos pystyt itse tekemään. Mitoitus sun muut jutskat..

Lähetetty: 03 Joulu 2006 21:07
Kirjoittaja Bootsi
TuningUkkeli kirjoitti:421 ei paremmin vääntävälle koneelle vaan vääntää peremmin siis ei ylhäällä kaikki tehot.

viewtopic.php?t=4565&highlight=peltipakosarjan+teko

Tuolla jos pystyt itse tekemään. Mitoitus sun muut jutskat..
No sitähän mä just tarkoitin.. :roll:

Jos tehdään vääntävää konetta 4-2-1 on oikea vaihtoehto, ja muutkin palikat valitaan sen mukaan. Pelkkä pakosarja ei hirveästi vaikuta, mutta jotain kyllä.

Lähetetty: 03 Joulu 2006 22:55
Kirjoittaja mkIII
Ite oon rakennellu tota cvh konetta aina sillalailla asteittain ja ekana vaihdoin parintuuman simonssin putken. No sepä ei vaikuttanu muuta kun että se vähän paremmin kierti. Mutta vaihdettuani 4-2-1 peltisarjan se väännön huomas kyllä jo persuuksissa. Ja kone oli sillon vielä vaan 1.3 cvh