Sivu 1/1

kannentiiviste

Lähetetty: 28 Marras 2006 22:20
Kirjoittaja esco_73
minkähän kannentiivisteen pistäisin ohc:hen. Pitäis kestää ahtoja, siinä olis cossun kannen tiiviste, mutta jostain syystä lykkää öljyä nesteiden sekaan ja täytys vaihtaa, mutta ei viittis maksaa mahottomasti. Mitähän toi felpro sininen kestäis.

Lähetetty: 28 Marras 2006 22:27
Kirjoittaja country sedan
Sellanen samanlainen Cossun tilke tilalle, ei tarvi leikkiä.

Re: kannentiiviste

Lähetetty: 28 Marras 2006 22:58
Kirjoittaja Aksu
esco_73 kirjoitti:minkähän kannentiivisteen pistäisin ohc:hen. Pitäis kestää ahtoja, siinä olis cossun kannen tiiviste, mutta jostain syystä lykkää öljyä nesteiden sekaan ja täytys vaihtaa, mutta ei viittis maksaa mahottomasti. Mitähän toi felpro sininen kestäis.
Lohko sanonut kuitenkin poks :twisted: . Noin kävi itellä viime syksynä kun sekoitteli nesteet/öljyt.
Laita vaan se cossun tiiviste niin ei tarvitse arpoa mitä se sitten kestää.

Lähetetty: 29 Marras 2006 19:17
Kirjoittaja esco_73
se lykkäs kannen välistäkin vähän öljyä siitä kohtaa missä on se iso öljynpaluu kanava. Nostin kanen pois mutta kannen tiivisteessä ei näkyny mitään kohtaa mistä olis valkannu, koneella on kasaamisen jälkeen ajettu vasta n.200km ja heti on jotain vikaa, yhden kerran pääsi kyllä lämmöt nousee vähän korkeelle ja se vähän keitti, että varmaan siinä on syy.Ja onko normaalia kun siellä on korkeapaine/suurteho, että öljynpaineet on n.6kg

Lähetetty: 29 Marras 2006 19:19
Kirjoittaja esco_73
niin ja vielä semmosta että arp lapussa luki että kiristys tiukkuus on 80 lb/ft, mihinkähän kireyteen te ootte vetänyt yleensä noilla pulteilla. en oo kyllä varma suomenninko oikein noi tekstit

Lähetetty: 29 Marras 2006 19:56
Kirjoittaja jaska74
esco_73 kirjoitti:niin ja vielä semmosta että arp lapussa luki että kiristys tiukkuus on 80 lb/ft, mihinkähän kireyteen te ootte vetänyt yleensä noilla pulteilla. en oo kyllä varma suomenninko oikein noi tekstit
http://koti.welho.com/jsaari5/kansi.bmp

Lähetetty: 29 Marras 2006 20:12
Kirjoittaja esco_73
joo mutta noilla arp pulteille on omat momentit ja noi on varmaan normi pulteille.

Lähetetty: 29 Marras 2006 23:17
Kirjoittaja Aksu
esco_73 kirjoitti:se lykkäs kannen välistäkin vähän öljyä siitä kohtaa missä on se iso öljynpaluu kanava. Nostin kanen pois mutta kannen tiivisteessä ei näkyny mitään kohtaa mistä olis valkannu, koneella on kasaamisen jälkeen ajettu vasta n.200km ja heti on jotain vikaa, yhden kerran pääsi kyllä lämmöt nousee vähän korkeelle ja se vähän keitti, että varmaan siinä on syy.Ja onko normaalia kun siellä on korkeapaine/suurteho, että öljynpaineet on n.6kg
On normaalia et painetta pisaa. Ainakin itsellä on tuolla korkeapaine pumpulla riittänyt myös tuotto ihan kiusaksi asti. Vena koppa vuotaa todella herkästi kun siellä on öljyä liiankin kanssa.

Lähetetty: 02 Joulu 2006 19:41
Kirjoittaja esco_73
niin piisaako toi momentti mihin olin kiristänyt ennempää vai onko kenties liian vähän ja onko tolle cossun kansipahville oma momentti, että olikohan kansi liian löysällä kun heti alko öljy tihkumaan.

Lähetetty: 02 Joulu 2006 23:13
Kirjoittaja mr.oohoosee
esco_73 kirjoitti:niin piisaako toi momentti mihin olin kiristänyt ennempää vai onko kenties liian vähän ja onko tolle cossun kansipahville oma momentti, että olikohan kansi liian löysällä kun heti alko öljy tihkumaan.
laitat ihan normaali ohc momenttiin vaan. jos vuotaa niin muualla jotain amatööri perusjuttuja..paskaa tiivistepinnoilla,tasopinnoissa rosoja tai jotain..

Lähetetty: 02 Joulu 2006 23:29
Kirjoittaja esco_73
eikö noi arp pultit pitäis vetää niitten omiin momentteihin. Ja tietäiskö kukaan paljon ne oikein on.