Sivu 1/1
1,8 Zetec rykii täyskaasulla
Lähetetty: 14 Huhti 2005 21:04
Kirjoittaja Omppu
Eli pintakaasulla kiihtyy OK. Kun lyö lämän tiskiin, niin 3000-5000rpm välillä loppuu välillä veto eli kiihtyy-hiipuu-kiihtyy-hiipuu sitten taas kiihtyy kunnolla. Yli 5000rpm vetää 6000 asti aika puhtaasti. Kone ajettu 225, tulpat vaihdettu kuukausi sitten juuri ennenkuin auton ostin. Muutoin toimii OK, kulutus seka-ajossa n.8l eli Mondeolle ilmeisesti aika tyypillinen. Mistäs rupeaisi vikaa etsimään? Korjausopas suositteli myös tulpanjohtojen vaihtamista yhtäaikaa. Onko miten kriittinen toimenpide? Mikä muu voi aiheuttaa tuon ilmiön?
Lähetetty: 14 Huhti 2005 22:31
Kirjoittaja Regu
P*skainen ilmamäärämittari
Lähetetty: 15 Huhti 2005 10:19
Kirjoittaja zak69
Voisko katissa olla jotain

Lähetetty: 15 Huhti 2005 10:30
Kirjoittaja Simprider
Kuten yllä jo kerrottiin:
P*skainen MAF.
Irroita ilmamäärämittarin piuha ja käy kokeilemassa uudestaan, jos pelaa niin puhdistusta kuumalangoille tai uusi MAF.
Lähetetty: 15 Huhti 2005 15:32
Kirjoittaja TeRoK
Onko joku muuten oikeen kokeillut ja että käykö auto enää kun nappaa ilmamäärämittarin johdon irti? Kun sitä moni on ehdottanut. Mulla ainakin sammuu pirssi heti kun sen nyppää irti. Eihän boksi osaa sillon ollenkaan säätää seoksia.
Lähetetty: 15 Huhti 2005 16:58
Kirjoittaja grebe
Kyllä zetecci toimii suht ok. Vähän hakee kierroksia, mutta toimii. Ja os mittarissa on jotain vikaa niin toimii paremmin ilman johtoa. Toki tuo johdon irroitus voi vaikuttaa toimintaa parantavasti, vaikka itse vika olisi jossain muussa komponentissa. Boksi ilmeisesti hakee jotku kompromissiarvot ilman maffia ja pelaa sen mukaan.
Lähetetty: 15 Huhti 2005 21:29
Kirjoittaja Simprider
TeRoK kirjoitti:Onko joku muuten oikeen kokeillut ja että käykö auto enää kun nappaa ilmamäärämittarin johdon irti? Kun sitä moni on ehdottanut. Mulla ainakin sammuu pirssi heti kun sen nyppää irti. Eihän boksi osaa sillon ollenkaan säätää seoksia.
Noh kyllä se täällä 2v kävi ja kukku kun en jaksanut uutta MAFfia ostaa

Lähetetty: 15 Huhti 2005 23:21
Kirjoittaja Stude
Ja mitähän tuo uus MAF mahtollisesti kustantaa

Lähetetty: 15 Huhti 2005 23:52
Kirjoittaja Monteonisti
Epäilen kuitenkin tulppia!

Mulla hajos 2 "alkuperäistä" tulppaa reilussa kuukaudessa!

Oli ostettu Voortilta, sain uudet tilalle, mutta uskallanko laittaa enään "oikeita"?

Nyt Boschin Titanumit, hyvin pelittää!

Lähetetty: 18 Huhti 2005 20:36
Kirjoittaja Omppu
Simprider kirjoitti:Kuten yllä jo kerrottiin:
P*skainen MAF.
Irroita ilmamäärämittarin piuha ja käy kokeilemassa uudestaan, jos pelaa niin puhdistusta kuumalangoille tai uusi MAF.
BINGO !!! Nykiminen loppui kun piuhan nyppäsi irti. Milläs noita lankoja kannattaisi kokeilla puhdistaa ?
Lähetetty: 18 Huhti 2005 21:29
Kirjoittaja Regu
Mähän sanoin....
Elektroniikan putsaus spraylla tai jollakin muulla aineella joka ei jätä kalvoa.
Lähetetty: 30 Huhti 2005 14:53
Kirjoittaja Omppu
Putsaus auttoi jonkin verran mutta ei kokonaan poistanut oiretta. Ajelin tankillisen ilmamäärämittarin piuha irti niin kulutus oli 9,5

Paljonkohan uusi tollainen kustantaa ja saako muualta kuin ns. virallisesta liikkestä?
Lähetetty: 01 Touko 2005 22:54
Kirjoittaja grebe
Noin satkun maksaa. Saanti selviää kysymällä.