Focuksen jakopään kiristin hajosi 89tkm:n jälkeen...
Lähetetty: 14 Huhti 2005 19:14
Tuossa menneenä perjantaina ajelin safkikselta työpaikkaa päin -00 1.8 ford focuksella 89tkm takana ku moottori rupes huutaan ku rälläkkä ja siihen se sitten sammahti.
Hinaus autolla stockan huoltamolle ja auto remppaan. Tänään viimein kuulin tuomion, jakopään kiristin oli kuulemma hajonnu ja samaan syssyyn jakopää kokonaan, venttiliit ja kansi. Männät olivat kuulemma suht ok ettei niille tarvitsisi tehdä mitään.
Kaveri sitten ilmoitti samaan hengenvetoon ettei myyjä (stockmann auto), korjaamo eikä maahantuoja ole kiinnostunut osallistumaan kustannuksiin millään tavalla. Kokonais summa on vielä täysin auki mutta pelkkä kannen korjaus olisi 2300€ tai uusi kansi 2500€. Työt, venttiit ja jakopää tuohon päälle niin alkais tarvia lotto voittoa.
Herää kysymys miten ihmeessä alle 5v auto, 89tkm ajettu ja huollot tehty ajallaan voi aiheuttaa mulle moisen laksun, mikäs virka takuu huollolla ja osilla on jos joudun monen tuhannen euron laskuja maksamaan kun osat eivät kestä "luvattua" aikaa?
Riidan puolella kai tämä menee ja huomenna kuluttaja-asiamiehen juttusille. Kenelläkään muilla vastaavia kokemuksia??
Parille alfa ihmiselle oli käynyt saman suuntaista ja kuluttaja-asiamiehen puuttumisen jälkeen maahantuoja/korjaamo maksoi muut kulut paitsi jakopään remontin mikä olisi ollut edessä muutenkin.
Hinaus autolla stockan huoltamolle ja auto remppaan. Tänään viimein kuulin tuomion, jakopään kiristin oli kuulemma hajonnu ja samaan syssyyn jakopää kokonaan, venttiliit ja kansi. Männät olivat kuulemma suht ok ettei niille tarvitsisi tehdä mitään.
Kaveri sitten ilmoitti samaan hengenvetoon ettei myyjä (stockmann auto), korjaamo eikä maahantuoja ole kiinnostunut osallistumaan kustannuksiin millään tavalla. Kokonais summa on vielä täysin auki mutta pelkkä kannen korjaus olisi 2300€ tai uusi kansi 2500€. Työt, venttiit ja jakopää tuohon päälle niin alkais tarvia lotto voittoa.
Herää kysymys miten ihmeessä alle 5v auto, 89tkm ajettu ja huollot tehty ajallaan voi aiheuttaa mulle moisen laksun, mikäs virka takuu huollolla ja osilla on jos joudun monen tuhannen euron laskuja maksamaan kun osat eivät kestä "luvattua" aikaa?
Riidan puolella kai tämä menee ja huomenna kuluttaja-asiamiehen juttusille. Kenelläkään muilla vastaavia kokemuksia??
Parille alfa ihmiselle oli käynyt saman suuntaista ja kuluttaja-asiamiehen puuttumisen jälkeen maahantuoja/korjaamo maksoi muut kulut paitsi jakopään remontin mikä olisi ollut edessä muutenkin.