-
Kaverin entisestä focuksesta lähti maali irtoilemaan samalla tavalla apparin takaovesta. Silloinkin syyksi paljastui harjaton pesukone. Onneks firma korvasi kyseisen tapauksen. Olen myös kuullut että jollakin olisi tuulilasi mennyt käyttökelvottomaksi pesun jälkeen koska veden seassa olisi ollut hiekkaa tai muuta vastaavaa?! 

Up The Irons!
Elmeri -74
Elmeri -74
Painepesuista on sekä hyviä että huonoja kokemuksia.
Vantaan Tikkurilan Nesteellä oli paineet kohdillaan, lähti
Mondeosta ajovalonpesimen suojakansi huitsin kuukkeliin.
Onneksi löytyi pesutilan lattialta ja pääsi liimailemaan takaisin
kiinni.
Yleisesti ottaen mulla noi on toimineet hyvin, mutta auto
poloinen on usein niin sontainen että ihan puhdasta ei
ilman harjaa tule. Ja harjat taas jättävät jälkensä...
Jopa ns. pehmoharjat.
Vantaan Tikkurilan Nesteellä oli paineet kohdillaan, lähti
Mondeosta ajovalonpesimen suojakansi huitsin kuukkeliin.
Onneksi löytyi pesutilan lattialta ja pääsi liimailemaan takaisin
kiinni.
Yleisesti ottaen mulla noi on toimineet hyvin, mutta auto
poloinen on usein niin sontainen että ihan puhdasta ei
ilman harjaa tule. Ja harjat taas jättävät jälkensä...
Jopa ns. pehmoharjat.
F.O.R.D = Full Of Rusty Details 
-= Reilu 30v Fordeja ja muitakin ropposia =-

-= Reilu 30v Fordeja ja muitakin ropposia =-
Moro Petri!
En ole tuon(kaan) sortin spesialisti, mutta tuota omaa -93
projektia tuumaillessani automaalarin pakeilla, pistin mieleen
seuraavaa:
- Pahankin näköiset naarmut on usein pelkkiä lakkanaarmuja :O
lähtevät kun hioo puhtaaksi esim 400 paperilla.
- Peltiin asti menneet, kunnolla puhtaaksi 400 paperilla ja sitten
muovikittiä ja pohjamaalia ja sitten hionta 800 vesihiomapaperilla
tms. ja päälle maali + lakka. Sinkki ei kuulema tahdo tarttua kuin
hiekkapuhallettuun pintaan.
- Ja maalata kannattaa isommalla alalla kuin vaan ne tiplut, jos meinaa
niin kuin tehdä hyvää
ja kuivassa.
Mutta huom, en ole tämän puolen asiantuntija ja nämä on omia
mielipiteitäni, joita olen muodostanut kuunneltuani ammatti-ihmistä.
En ole tuon(kaan) sortin spesialisti, mutta tuota omaa -93
projektia tuumaillessani automaalarin pakeilla, pistin mieleen
seuraavaa:
- Pahankin näköiset naarmut on usein pelkkiä lakkanaarmuja :O
lähtevät kun hioo puhtaaksi esim 400 paperilla.
- Peltiin asti menneet, kunnolla puhtaaksi 400 paperilla ja sitten
muovikittiä ja pohjamaalia ja sitten hionta 800 vesihiomapaperilla
tms. ja päälle maali + lakka. Sinkki ei kuulema tahdo tarttua kuin
hiekkapuhallettuun pintaan.
- Ja maalata kannattaa isommalla alalla kuin vaan ne tiplut, jos meinaa
niin kuin tehdä hyvää
ja kuivassa.
Mutta huom, en ole tämän puolen asiantuntija ja nämä on omia
mielipiteitäni, joita olen muodostanut kuunneltuani ammatti-ihmistä.
F.O.R.D = Full Of Rusty Details 
-= Reilu 30v Fordeja ja muitakin ropposia =-

-= Reilu 30v Fordeja ja muitakin ropposia =-