Ford Sorpio ghia 2.9 v6 automaatti

Keskustelua autoista ja autoilusta yleisesti
-Akki-
Viestit: 9
Liittynyt: 10 Marras 2006 21:42
Paikkakunta: Kajaani

Ford Sorpio ghia 2.9 v6 automaatti

Viesti Kirjoittaja -Akki- »

Elikkäs tuommoinen luihkea scorppari tuli ostettua, Kertoilkaas kokemuksia, mielipiteitä, tyyppivikoja ja kaikke mahdollista mitä tiedätte.
Ja jos vielä joku tietää mistä tulee "sana" GHIA ja mitä se tarkoittaa? Olisin hyvin kiitollinen tiedoista :D
KAikki alle 2.9litran koneet on startti moottoreita
Avatar
TeRoK
Moderaattori
Viestit: 2021
Liittynyt: 03 Helmi 2005 22:00
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TeRoK »

Mitäs tuosta sanoisi. Ehkä "vähän" puolueellinen mielipide, mutta omasta mielestä ainakin korpparit on aivan huippu vehkeitä. Varsinkin juuri kutos koneella.
Iso ajomukavuudeltaan erinomainen auto.
Ei kai tossa mitään niin ihme vikoja ole. Noi A4LD automaatti laatikot taitaa olla heikoin lenkki.

Ghia on varustelutaso, jonka italialainen pulju on varustellut. Vastaa vähän tehtaan omista varusteluista GL mallia ja ylikin. eli Paras varustelutaso mitä noihin saa. Kaikki sähköherkut pitäs löytyä.
Niitä noissa korppareissa on ja riittävästi. :D
Sprinter 319 -15, s400 hybrid -10, Mustang GT cabr. -96
tommi.r
Viestit: 528
Liittynyt: 02 Helmi 2005 17:04
Paikkakunta: Orimattila

Viesti Kirjoittaja tommi.r »

Kaikki sähköherkut ei mun mielestä kuulu suoraan ghia varusteluun.
Esim. takasähkölasit ja sähkökattoluukku on mun mielestä vielä ollut rustittavissa erikseen. Ainakaan tossa omassa ghia sierrassa ei moisia ole ollut vakiona. Sierra ja skorppari on tosin eri automallit.. :roll:
XR3i
Avatar
TeRoK
Moderaattori
Viestit: 2021
Liittynyt: 03 Helmi 2005 22:00
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TeRoK »

Joo tuli innostuttua liikaa ku naloin hehkuttamaan. eihän siinä varmaan automaattisesti kaikkia sähköhärpäkkeitä oo jos on ghia malli.
Mutta jokatapauksessa vakiovarustelultaan paras malli.
Sprinter 319 -15, s400 hybrid -10, Mustang GT cabr. -96
-Akki-
Viestit: 9
Liittynyt: 10 Marras 2006 21:42
Paikkakunta: Kajaani

Viesti Kirjoittaja -Akki- »

No kyllä mulla on takanakin sähkölasit, mutta säköinen kattoluukku puuttuu, mutteipa sitä tartte kun on ilmastointi :D
Ja loota siihen onkin jo vaihdettu, kun ei D:llä aina kestänyt lähteä liikkeelle..
KAikki alle 2.9litran koneet on startti moottoreita
Vastaa Viestiin