Sivu 1/1
CVH kannet
Lähetetty: 03 Marras 2006 11:37
Kirjoittaja Regu
Onkos rs turbon kansi kuinka paljon erilainen kuin normi cvh:n kansi vai mikä kansi olisi paras 1.8 zvh:n rakentamiseen?
Lähetetty: 03 Marras 2006 12:01
Kirjoittaja lalli69
RST:n kannessa taitaa olla vähä kovemmat seetit ja kanavissa pienen pieniä eroja, mutta ei mitään oleellista.
Lähetetty: 03 Marras 2006 12:07
Kirjoittaja Regu
No pienikin parannus voi olla loppupelissä aika tärkeä.
Jokuhan tälläkin foorumilla on käsittääkseni rakentanut zvh koneen, olisi kiva kuullu kokemuksia.
Lähetetty: 03 Marras 2006 14:10
Kirjoittaja Megado
Lähetetty: 03 Marras 2006 18:21
Kirjoittaja Regu
No niimpäs onkin

ois vissiin taas kannattanu lukea projekteistakin
Lähetetty: 03 Marras 2006 21:34
Kirjoittaja Regu
Onkohan cvh:n kansi oikeasti kestävämpi kuin zetecin vai tehdäänkö zvh koneet vain sen takia että saadaan käytettyä suoraan rs turbon imu- ja pakosarjoja?
Lähetetty: 03 Marras 2006 23:15
Kirjoittaja JesseT
Imu/pakosarjat on kai se idea. CVH:n kansi ei todellakaan ole ainakaan kestävämpi kuin Zetecin. RST:n kannessa ei ole mitään eroa muihin ruiskukansiin, paitsi että 83-85 ruiskukannet ei ole kovilla seeteillä kun taas 85 RST (S1) on. 86 eteenpäin kaikki CVH:t on sitten kovilla seeteillä.
Lähetetty: 03 Marras 2006 23:19
Kirjoittaja Regu
Ahaa eli jos on intoa ja taitoa niin kannattaa käyttää zetecin omaa kantta?
Lähetetty: 03 Marras 2006 23:21
Kirjoittaja JesseT
Tottahan toki
Lähetetty: 03 Marras 2006 23:23
Kirjoittaja Regu
no mikähän mahtaa olla ahdetussa zetecissä se ensin laukeava paikka? kiertokangen pultit? männät? tehotavoite on vielä hieman auki kun koppakin on vielä täysi

Lähetetty: 03 Marras 2006 23:27
Kirjoittaja JesseT
Männät ne laukee ensin ja sinne voi laitta vaikka
tällaiset. Kansipahvi pitää myös vanhoissa -98 zeteceissa vaihtaa erilaiseen. Toki kaikkea muutakni pinetä pitää tehdä riippuen mihin sitä on istuttamassa.
Lähetetty: 03 Marras 2006 23:30
Kirjoittaja Regu
Minkäs(valmistajan) mäntä tuo on? ja onko ehdotuksia kansipahviksi? 1bar on ihan muodon vuoksi saatava kestämään (+)1.5bar mieluummin.
Lähetetty: 03 Marras 2006 23:31
Kirjoittaja JesseT
Minkä kokoiseen zetecciin ajattelit? 2.0 koneeseen löytyy aika hyvin palikkaa, mutta muut on vähän haasteellisempia.
Lähetetty: 03 Marras 2006 23:34
Kirjoittaja Regu
Vaihtoehtoina on 1.8(nyt käyttö autossa) ja irrallaan oleva 2.0
Toisaalta kyllä himottaisi rempata tuo 2.0 ja laittaa käyttikseen.
Lähetetty: 03 Marras 2006 23:38
Kirjoittaja JesseT
2.0 koneeseen saa edullisesti kankia ainakin Eagleltä ja mäntiä JE, Probe, IASA, jne. ST170 kansipahvi (1mm paksu) taitaa olla kaikkein paras. Perus 98. zetecin pahvi on myös kestävä mutta noin puolet ohuempi. Kaikki männät/kanget mitä jenkkien markkinoilta tulee on sitten uudempaa 98- koneeseen ja niissä männätappi on 3mm ylempänä, joten mäntiä+kankia ei saa sekoittaa. Kuvassa Eaglen veivit ja IASA:n männät.
Lähetetty: 03 Marras 2006 23:41
Kirjoittaja Regu
toi 1.8 zetecci on 96/97 2.0:sta ei tietoa....vielä
Eli koneeseen on tulossa ainakin läppärungot ja ahdin ruiskunohjaukseen käytetään 99% varmasti ms:ää
Lähetetty: 08 Marras 2006 15:26
Kirjoittaja Regu
Jos jollain vielä eriävä mielipide siitä kumpi kansi on kestävämpi zetec vai cvh niin kertokoon nyt ennen kuin aloitan projektin.