Sivu 1/1

Pipercams bp285

Lähetetty: 10 Huhti 2005 16:01
Kirjoittaja s.o.h.c
Ohc:n nokka siis kyseessä ja tarttis löytää piper:n valmistaman bp285 nokan arvot jostain (asteet,nosto,ajotus jne)..

pipercams:n omilta sivuilta ei löydy.

Re: Pipercams bp285

Lähetetty: 10 Huhti 2005 20:05
Kirjoittaja s.o.h.c
lapazu kirjoitti: Piperin sivuilla on täydellinen nokkakatalogi PDF:nä josta löydät tarvitsemasi.
eipäs löydykään.. niiden sivuilta ei löydy mitään tietoa ohc:n nokista. Ainoastaan joku pdf jossa kerrotaan mitä nokkasarjoja on saatavilla ja mitä ne sarjat sisältää.

Lähetetty: 10 Huhti 2005 22:18
Kirjoittaja ZyaS
mitäs oot tekemässä?? laittamassa paikalleen ko. nokkaa??

Lähetetty: 11 Huhti 2005 17:29
Kirjoittaja s.o.h.c
ZyaS kirjoitti:mitäs oot tekemässä?? laittamassa paikalleen ko. nokkaa??
Kiinnostaa lähinnä siksi että olen ostamassa uutta nokkaa ja joku tuota piperin bp285 nokkaa suositteli minulle joku aika sitten. En vaan löydä mitään tietoa nokasta, ja ei viitsisi ostaa ihan sikaa säkissä.

lähetin sähköpostia pipercams:lle, katotaan mitä vastaavat.

Lähetetty: 12 Huhti 2005 20:54
Kirjoittaja Tane Esko
No ni löytyhän se lappu .
PIPER CAMS
OHC BP 285
Power Band: 2200-7000 RPM
Power Increase : 22 BHP
Duration: Inl. 270 deg. Exh. 290 deg
Valve Lift: Inl. 11.81 mm Exh. 11.81 mm
Full Lift : In ATDC 108 deg
Lisä tietoja varmasti saa RALLY RACESTA .
Sieltä hommasin ittelle ko. nokan .

Lähetetty: 12 Huhti 2005 21:01
Kirjoittaja s.o.h.c
Tane Esko kirjoitti:No ni löytyhän se lappu .
PIPER CAMS
OHC BP 285
Power Band: 2200-7000 RPM
Power Increase : 22 BHP
Duration: Inl. 270 deg. Exh. 290 deg
Valve Lift: Inl. 11.81 mm Exh. 11.81 mm
Full Lift : In ATDC 108 deg
Lisä tietoja varmasti saa RALLY RACESTA .
Sieltä hommasin ittelle ko. nokan .
Kiitoksia! :)

Lähetetty: 12 Huhti 2005 21:25
Kirjoittaja Brenda
erinomainen nokkakeppi.
täysin katuajettava.
omien kokemuksien perusteella: suosittelen
venttiiligeometrian säätö vaikuttaa nokasta saataviin arvoihin.
tässä omani
http://kotinetti.suomi.net/tepi/PiperBP285.doc
pahoittelen vieraan maan kieltä, kirjoitin sen jollekin britille joskus.
puristus-suhde mulla oli hieman tuolle nokalle korkea 11,8:1
kesähelteellä pientä nakutusta kaupunkiruuhkassa vedätellessä.
lisäksi mulla oli 204hv/12mm virtaava kansi, martelius xl, modifioitu vakio imusarja+36DCD kaasutin,
3,89lukkoperä, cossun loota, varttimaili 14,57s
vaihdoin myöhemmin 45pystylortot, erona kasvanut alavääntö ja parempi joutokäynti.....

Lähetetty: 12 Huhti 2005 21:52
Kirjoittaja Bootsi
Brenda kirjoitti:erinomainen nokkakeppi.
täysin katuajettava.
omien kokemuksien perusteella: suosittelen
venttiiligeometrian säätö vaikuttaa nokasta saataviin arvoihin.
tässä omani
http://kotinetti.suomi.net/tepi/PiperBP285.doc
pahoittelen vieraan maan kieltä, kirjoitin sen jollekin britille joskus.
puristus-suhde mulla oli hieman tuolle nokalle korkea 11,8:1
kesähelteellä pientä nakutusta kaupunkiruuhkassa vedätellessä.
lisäksi mulla oli 204hv/12mm virtaava kansi, martelius xl, modifioitu vakio imusarja+36DCD kaasutin,
3,89lukkoperä, cossun loota, varttimaili 14,57s
vaihdoin myöhemmin 45pystylortot, erona kasvanut alavääntö ja parempi joutokäynti.....
Wellcome back Brenda. :wink: :D

Lähetetty: 14 Huhti 2005 16:53
Kirjoittaja Eemeli
Brenda kirjoitti: ...vaihdoin myöhemmin 45pystylortot, erona kasvanut alavääntö ja parempi joutokäynti.....
... ja kasvanut bensan kulutus :wink:

No ei... Hyvin säädetyillä tuplillahan paasee lähes samaan kulutukseen kuin vakio kaasarillakin... normaali ajossa, taysin eri asia sit kun vedättelee.