Sivu 1/1

asetelma

Lähetetty: 22 Syys 2006 17:40
Kirjoittaja esco_73
kertokaas viisammat minkä asetelman ja kytkin levyn pistän, mitkä sopis foortin 2.0 ohc:n vauhtipyörälle ja jotka välittäis vielä voimaakin jonkin verran, mutta ei maksaisi hirveitä. Foortin omalla ei varmaan kovin pitkälle pötkitä.

Lähetetty: 22 Syys 2006 19:45
Kirjoittaja country sedan
Vapari vai ahdettu?

Lähetetty: 22 Syys 2006 22:43
Kirjoittaja esco_73
ahdettu myllyhän tuo olis

Lähetetty: 23 Syys 2006 00:04
Kirjoittaja esco_73
ja välittäis semmosen 250hv moottorissa olevan väännön, mitä siinä sitten suurinpiirtein vääntöö olis.

Lähetetty: 23 Syys 2006 22:38
Kirjoittaja Pappa- igor
esco_73 kirjoitti:ja välittäis semmosen 250hv moottorissa olevan väännön, mitä siinä sitten suurinpiirtein vääntöö olis.
eiköhän siä joku cosun asetelma/ vastaava riitä ihan hyvin

Lähetetty: 23 Syys 2006 22:49
Kirjoittaja country sedan
esco_73 kirjoitti:ja välittäis semmosen 250hv moottorissa olevan väännön, mitä siinä sitten suurinpiirtein vääntöö olis.
256hv ja 310Nm, piti laittaa AP:n race asetelma ja jousittamaton sintteri että rupes pitään.

Lähetetty: 25 Syys 2006 09:15
Kirjoittaja tony the tiger
Pappa- igor kirjoitti: eiköhän siä joku cosun asetelma/ vastaava riitä ihan hyvin
Cossun asetelma vaan ei taida sopia ohc vauhtipyörään.

Lähetetty: 25 Syys 2006 15:09
Kirjoittaja Aksu
tony the tiger kirjoitti: Cossun asetelma vaan ei taida sopia ohc vauhtipyörään.
Eikä t9:n kytkin koppaankaan sellaisenaan.

Lähetetty: 26 Syys 2006 16:49
Kirjoittaja esco_73
kun ei millään viittis laittaa maltaita maksavaan, kun rahaa menee mukavasti muutenkin, että löytyykö mitään edullista patenttia toisesta autosta ja yksinkertaisesti sovitettavaa.

Lähetetty: 26 Syys 2006 19:19
Kirjoittaja country sedan
Oli mulla aikoinaan pemarin 228mm teräsvauhtipyörä soviteltuna oharin perään. Sorvailemaan joutuu..
Mutta eipä silläkään vakio asetelmalla ja massalevyllä kuuhun menty.

Lähetetty: 26 Syys 2006 20:13
Kirjoittaja jaska74
kuparikytkin autoracingissa 169,-
(pelkkä levy)

Lähetetty: 26 Syys 2006 20:37
Kirjoittaja esco_73
kyllähän noita kytkinlevyjä saa halvalla, mutta toi asetelma nyt sitten on kalliimpi, ettei viittis uhrata fyffee niin kauheesti.

Lähetetty: 26 Syys 2006 20:54
Kirjoittaja jaska74
halpa ja hyvä ei sitten mahdu samaan lauseeseen, eli kumman haluat :wink:

Lähetetty: 26 Syys 2006 23:30
Kirjoittaja esco_73
köyhällä ei oo varaa ostaa halpaa, että kai sitä sitten pitää uhrata rahaa, jos halvalla ei hyvää saa.

Lähetetty: 27 Syys 2006 17:40
Kirjoittaja jaska74
esco_73 kirjoitti:köyhällä ei oo varaa ostaa halpaa, että kai sitä sitten pitää uhrata rahaa, jos halvalla ei hyvää saa.
se on ikävä kyllä totuus, se on koitettu niin monta kertaa mennä siitä mistä aita on matalin ja joka kerta se kostautuu... :?

Lähetetty: 28 Syys 2006 00:08
Kirjoittaja mr.oohoosee
3-lapainen jousittamaton levy ja vakio sachs asetelma oli mulla turbo oharissa ja piti ihan hyvin reilu 200 heppaa.

Lähetetty: 01 Loka 2006 02:36
Kirjoittaja Aksu
4-lapainen sinteri jousilla ja Ap:n astelma niin riittää tuonne liki 285/450Nm. Tai ainakin itsellä viellä toimi noilla luvuilla.
330/450Nm alkaa ilmetä vaihdoissa ongelmia=ei tartu enään täys vedoissa kiinni.

Lähetetty: 01 Loka 2006 14:59
Kirjoittaja esco_73
miten tommonen rally racesta oleva 216mm sport asetelma. niin kuikahan tommonen asetelma sintterilevyn kanssa välittäis voimaa.

Lähetetty: 01 Loka 2006 15:43
Kirjoittaja Samu
no kyl se varmaa 200 hp riittää ainakii..en mee kyllä takuusee
mul on omas autos kyseiset vermeet ja ainakii piti ihan hyvin 150hp ja 253nm..en oo päässy kokeilee vielä isommil paineil ku ei oo kunnon säädöissää vielä..

Lähetetty: 02 Loka 2006 20:24
Kirjoittaja esco_73
mistähän sais halvalla noita ap racingin asetelmia, muualtakin kuin autoracingilta. Ja paljonkohan suurinpiirtein tulee vääntöö ja voimaa, kun myllyn kokoonpano on 92mm männät, 2.0L kansi jota on avarrettu, bf 134 nokka, 40 tuplat, garretin T3/4 50/50mm siivillä ja sytytykseksi tulee crane xr700 ja välijäähytin on tietenkin. Ja kuinkahan noi mahlen takomännät ja is:n kanget kestää ahtoja ja heppoja.

Lähetetty: 08 Loka 2006 12:38
Kirjoittaja esco_73
kumpi sintteri vai kupari ja moni lapanen ja jousitettu vai ilman.

Lähetetty: 08 Loka 2006 13:49
Kirjoittaja Aksu
esco_73 kirjoitti:kumpi sintteri vai kupari ja moni lapanen ja jousitettu vai ilman.
Sama asia tuo sinteri&...
Jos ei ole tarkoitus tehdä mitään vääntö monsteria niin jousitettu,voimansiirrolle edullisempi. Mut jos jotain 500Nm konetta tekemässä niin lman jousia kun kuolevat jo 10Tkm paikkeilla.

Lähetetty: 23 Loka 2006 16:55
Kirjoittaja Samu
Samu kirjoitti:no kyl se varmaa 200 hp riittää ainakii..en mee kyllä takuusee
mul on omas autos kyseiset vermeet ja ainakii piti ihan hyvin 150hp ja 253nm..en oo päässy kokeilee vielä isommil paineil ku ei oo kunnon säädöissää vielä..
perun puheeni en usko et kestää ees sit 200hp...:( tai ehkä just ton 200 mut vääntöö se ei kestä mitää.. oma kävi luistaa jo..:(älkää ikinä ostako tommost sportti asetelmaa siint ei oo yhtää mihinkää...