Sivu 1/1
Schwitzer S1
Lähetetty: 14 Elo 2006 09:30
Kirjoittaja j-k
Millainen turbo mainittu fööni on pultattuna 2-litraseen ohariin? Jos tuollaisen saisi edukkaasti niinku ensiahtimeksi? 8) Annostelu suoritetaan megasquirtilla ja 420ml/min suuttimilla. Mulle outo kapistus tuo, hukkaportillinen kumminkin. Liekö säädettävä mitenkään? Myyjä kun ei ole vielä kummoisesti informoinut ja kuviakin odottelen vielä...
Lähetetty: 14 Elo 2006 11:22
Kirjoittaja jaska74
tarkotettu alle kaks litrasiin googlen mukaan...
1.4-2.0 210 hv
Lähetetty: 14 Elo 2006 12:16
Kirjoittaja j-k
Lienee kuitenkin rajatapaus?

Pitänee kait odotella jos sattuu vastaan tulemaan vaikkapa TO3...

Lähetetty: 14 Elo 2006 12:27
Kirjoittaja country sedan
Noilla suuttimilla pääsee jo asiaan.
Hevosvoima.comissa näkyy olevan sopuhintaisia uusia puhaltimia kaupan.
Noi 'Masturbot' on kyllä ihan outoja, mutta ainakin kuvien perusteella työn jälki on ihan jees.
Se EEC boxi/liitin on kaiketi saapunut perille, kun ei oo mitään kuulunu..?
Lähetetty: 14 Elo 2006 13:18
Kirjoittaja j-k
country sedan kirjoitti:Noilla suuttimilla pääsee jo asiaan.
Hevosvoima.comissa näkyy olevan sopuhintaisia uusia puhaltimia kaupan.
Noi 'Masturbot' on kyllä ihan outoja, mutta ainakin kuvien perusteella työn jälki on ihan jees.
Se EEC boxi/liitin on kaiketi saapunut perille, kun ei oo mitään kuulunu..?
Proturbonmukaan vitserit on garretteja kalliimpia (siis uudet kyseessä, korjattuja garretteja saa edukkaasti)..

luulis olevan ok. Jos tuon halvalla saa niin sillä aloittaa

Toi 210 pollee olis ihan riittävä katuautoon ja 2.0 mahtuu vielä kokohaitariin...
Jees, box tuli jo aikaa sitten

Ihan ok. Sisuskaluikseen se tulee saamaan
tuon
Lähetetty: 14 Elo 2006 14:14
Kirjoittaja _P_
Mistään en mitään tiedä mutta kerron silti oman mielipiteeni eli melko pieneltä tuo vaikuttaa, varsinkin jos siipikoot ovat samaa luokkaa mitä pro turbon sivuilla.
Tuo 210hv on varmaan melko lailla maksimi ja ahdistava joten tuollainen cossun T3 voisi olla terveempi vaihtoehto, saa edukkaasti jos nyt kunnossa sattuu olemaan ja on hieman isompi.
Lähetetty: 14 Elo 2006 17:41
Kirjoittaja country sedan
j-k kirjoitti:
Proturbonmukaan vitserit on garretteja kalliimpia (siis uudet kyseessä, korjattuja garretteja saa edukkaasti)..

luulis olevan ok. Jos tuon halvalla saa niin sillä aloittaa

Toi 210 pollee olis ihan riittävä katuautoon ja 2.0 mahtuu vielä kokohaitariin...
Jees, box tuli jo aikaa sitten

Ihan ok. Sisuskaluikseen se tulee saamaan
tuon
Toi 200 kopukkaa Sierran kopassa riittää tasan 2 päivää, sitten tulee mieleen, että miltähän se 300 heppaa mahtaa tuntua. Usko pois. Ai mistäkö tiedän...
Lähetetty: 14 Elo 2006 19:05
Kirjoittaja Aksu
country sedan kirjoitti:
Toi 200 kopukkaa Sierran kopassa riittää tasan 2 päivää, sitten tulee mieleen, että miltähän se 300 heppaa mahtaa tuntua. Usko pois. Ai mistäkö tiedän...
Juu tuttu tunne eikä häviä viellä tuon 300 jälkeenkään

Tosin kesti hieman pitempään kuin tuo pari päivää.
To3:lla saat kyllä tehtyä sopivan käyttö-auton eikä ole heräämisestä kiinni.
Aivan vakio kannella ja 8 puristeisella alakerralla sieltä saa sen 200 jo kilon paineella kun cuuleri ja ruiskut ovat kohdallaan. Pienellä kannen siistimisellä ja ohjureitten kaventamisella alkaa meno sitten muuttumaan huomattavasti. Ja se vakio nokka toimii tuossa kokoonpanossa hyvin.
Nytkin ajelen alle tuon 300 hepoisella mutta kun veto alue on kohdallaan niin rata maistuu mukavalle sen mitä renkaat kestävät sulamatta.
"coutry" kattelin kotona et mulla oli viellä 75km matka-ajon jälkeen viellä eturenkaat urista puolillaan sulanutta kuminjätettä

Lähetetty: 15 Elo 2006 19:45
Kirjoittaja country sedan
Aksu kirjoitti:
Nytkin ajelen alle tuon 300 hepoisella mutta kun veto alue on kohdallaan niin rata maistuu mukavalle sen mitä renkaat kestävät sulamatta.
"coutry" kattelin kotona et mulla oli viellä 75km matka-ajon jälkeen viellä eturenkaat urista puolillaan sulanutta kuminjätettä

Ei paljon ehtiny paljon kiertää, kun ylävesiletku lähti irti. No broken bones, mutta fiilis katosi siinä konetta jäähdytellessä. Täytyy Fomocoon tähdätä uudemman kerran. Sinänsä auton käytökseen olin tyytyväinen vaikka eteen pitäis kovemmat jouset saada. Ekaa kertaa sitten 80-luvun prätkävuosien oli semmonen peli alla joka jaksaa nelosella kiihtyä varikon mäkeen.
Lähetetty: 15 Elo 2006 22:00
Kirjoittaja j-k
country sedan kirjoitti:Hevosvoima.comissa näkyy olevan sopuhintaisia uusia puhaltimia kaupan.
Noi 'Masturbot' on kyllä ihan outoja, mutta ainakin kuvien perusteella työn jälki on ihan jees?
Tuli ihmeteltyä noitakin.. kai brassilla voi ihan huoletta brassailla?

Ei todellakaan ole pahanhintaisia, vaikka tarjousaikakin menee kohta umpeen. Käypi näköjään suoraan T3:sen laippaankin. Putkiston meinasin rakentaa noilla 3" motonetin galvanoiduilla mutkilla ja rautakaupan mustalla suoralla..
Re: Schwitzer S1
Lähetetty: 18 Elo 2006 00:34
Kirjoittaja mr.oohoosee
j-k kirjoitti:Millainen turbo mainittu fööni on pultattuna 2-litraseen ohariin? Jos tuollaisen saisi edukkaasti niinku ensiahtimeksi? 8) Annostelu suoritetaan megasquirtilla ja 420ml/min suuttimilla. Mulle outo kapistus tuo, hukkaportillinen kumminkin. Liekö säädettävä mitenkään? Myyjä kun ei ole vielä kummoisesti informoinut ja kuviakin odottelen vielä...
mulla oli tuollanen s1, 2,0 ohc pannussa, toimi hyvin,veti alhaalta hyvin.
penkisä oli 248hv, 5850rpm/ 400nm, 3600rpm vääntö.
tosin noita s1 malleja on hiukan eri siipikokoilla,mikä lienee toi sun malli?
ja hukkis on säädettävä ihan normaalisti kierretangolla.