Sivu 1/1
1.6ohc:n kansi 2.0:seen motoriin
Lähetetty: 13 Elo 2006 22:38
Kirjoittaja jansqu
mulla on 2.0 ohc sierra jossa nokkaakseli vetää viimeisiään, kaverilla olis joutilas ehjä 1.6 kansi. passaako kansi suoraan moottoriin ilman sen kummempia säätämisiä, onko mitään ihme niksejä jotka olisi hyvä tietää? Olen vielä aika noviisi näissä jutuissa

Lähetetty: 13 Elo 2006 22:42
Kirjoittaja janzamar
Ei kun sinne vaan

Lähetetty: 13 Elo 2006 22:45
Kirjoittaja jansqu
Mites tuo kannen tiiviste onko erillaiset 1.6 ja 2.0? vai käykö sama molempiin?
Lähetetty: 13 Elo 2006 22:52
Kirjoittaja s.o.h.c
jansqu kirjoitti:Mites tuo kannen tiiviste onko erillaiset 1.6 ja 2.0? vai käykö sama molempiin?
2-litrasen pahvi kiinni.
Lähetetty: 13 Elo 2006 23:01
Kirjoittaja jate2
Muista sitten että voi kilistää 95:lla. 98:a tankkiin ja jos nakuttaa niin isopropanolia (löytyy jäänestoaineista, lukee pullon kyljessä) reilusti sekaan... 1 litra / 20L bensaa...
Myös tulppia saattaa pimentyä, Käytä riittävän "kylmiä" tulppia...
Kokeilu, yritys, erehdys... Siinä sen oppii.
Lähetetty: 13 Elo 2006 23:55
Kirjoittaja jansqu
Kiitos neuvoista ei muuta kuin huomenna sitten touhuamaan kantta paikoilleen 8)
Lähetetty: 16 Elo 2006 19:34
Kirjoittaja WSE
Vaikka puristuksia tuleekin lisää, niin se 1,6 nokka on sitten miedompi kuin 2 litraisen vakio. Eli teho ei kasva... tuohon kanteen kävisi kyllä 2 litraisen nokkakin mutta kun se kerta on finaalissa niin minkäs sille.
Lähetetty: 17 Elo 2006 16:36
Kirjoittaja jansqu
Tuo on hyvä tietää, kyllä me jostain taidetaan hommata semmonen 2.0 nokka. ei ole vielä ollu inspistä laittaa kantta paikoilleen kun pienempi kansi on levällään samolla lämpösillä heittää sitten sen isomman nokankin paikoilleen kun sen hommaa.
Lähetetty: 03 Tammi 2007 19:31
Kirjoittaja janzamar
Onkos 1.6 Sierran vakio-nokka tuo C95-merkattu?
Mielenkiintoista
Lähetetty: 04 Tammi 2007 02:06
Kirjoittaja Mondi
Hmm..hyvä aihe..tossa just ohc 2.0 kanssa työn alla ja vaihtoehtona on samankoneen tai 1.6 kansi (=
Lähetetty: 04 Tammi 2007 06:13
Kirjoittaja janzamar
Mulla selvis että tuo mun kansi on cvh:n..
Eli en ainakaan sitä kantta laita.
Ei kun toista konetta purkamaan,ohhoijaa..
ja tuo saa mennä verkonpainoksi tai jotain.
Tuli vaan purettua kun oli sopivasti saatavilla,mutta
pitäis se "Taunus"-kansi etsiä.
Lähetetty: 04 Tammi 2007 10:54
Kirjoittaja henu
janzamar kirjoitti:pitäis se "Taunus"-kansi etsiä.
tästä tuli mieleen et ku näitä kansi variaatioita tehhdään ni muistakaa vähä vilkasta sen 1.6 ohc:een kannen kanavia ettei satu huonolla tuurilla joku sellanen saaste malli missä on älyttömän pienet kanavat.
Itsellä tuli vastaan sellanen kansi joskus ja jouti suoraan roskiin, en tijjä mistä se oli mut epäilen et joku e-max tai vastaava
Lähetetty: 05 Tammi 2007 20:55
Kirjoittaja kipi70
Tossa "E-Max" ja 1.3 Ohc kansissa pienemmät palotilat, kanavat ja venttiilit.
Lähetetty: 06 Tammi 2007 12:44
Kirjoittaja janzamar
Pystyykös tuota cvh:n kantta yleensäkään parantamaan kohtuuvaivalla?
Kyllähän noita "Taunus"-kansia on saatavilla ettei siitä kiinni..
Tuo cvh nyt olis vaan tuossa partsilla edelleen,ja suht hyväkuntosen oloinen noin muuten. Tuleeko vesikanavat kuin äkkiä vastaan jos alkaa
sieltä venttiilien läheltä isontamaan?
Ihme kartiomalli nuo imukanavat ainakin..
Lähetetty: 07 Tammi 2007 11:51
Kirjoittaja ilehmus
1.6 CVH:n kansi taisi olla ihan kelvollinen aihio jos en ihan väärin muista. Niissäkin mallikohtaisia eroja. Enemmän asiaa
täällä.
Lähetetty: 07 Tammi 2007 12:02
Kirjoittaja janzamar
No eihän tuo pahalta vaikuttanut

..
Pitää vaan kattoa mitä merkkejä tuosta kannesta löytyy.
Ja jos hajoaa niin hajoaa

..ei oo maksanut kuin vaivan purkaa toistaseksi
