Focuksen eber ja vakionopeuden säädin
Lähetetty: 01 Elo 2006 16:17
Kysymyksessä on Focus 1.8TD STW -99, ja kaipaisin tolkkua sen Eberiin ja vakionopeudensäätimeen.
Eber on sorttia D5WZ, ja siinä on (jonkinnäköinen) kellolaite. Vakionopeuden säädin on joku EuroCruise ja tyypiltään tekokaasujalka.
Ford ei osaa sanoa noista oikein mitään. Vehe oli alkujaan ostettu Saimaan Ford-Keskuksesta, joka väittää, ettei siellä ole asennettu autoon mitään. Saimaan Ford-Keskus lisäksi väittää, että Eber on tehdasasennettu, kun taas Ford kehottaa kyselemään Eberin asentaneesta liikkeestä. Eber tottelee EOBD-analysaattoria.
Onko kellään käsitystä, missä nämä olisi voitu asentaa? Entä siitä, onko Eber vakioverme vai "Fordisoitu" versio (ohjausyksikkö)? Minkäsortin puulaaki tekee tai on tehnyt EuroCruise-vakionopeudensäätimiä?
Mikä voisi mättää, kun vakionopeudensäädin alkaa joskus hiljalleen pudottaa nopeutta?
Jos jollakulla olisi tietoa siitä, miten nuo härdellit on kytketty, ottaisin mieluusti infoa vastaan.
Eber on sorttia D5WZ, ja siinä on (jonkinnäköinen) kellolaite. Vakionopeuden säädin on joku EuroCruise ja tyypiltään tekokaasujalka.
Ford ei osaa sanoa noista oikein mitään. Vehe oli alkujaan ostettu Saimaan Ford-Keskuksesta, joka väittää, ettei siellä ole asennettu autoon mitään. Saimaan Ford-Keskus lisäksi väittää, että Eber on tehdasasennettu, kun taas Ford kehottaa kyselemään Eberin asentaneesta liikkeestä. Eber tottelee EOBD-analysaattoria.
Onko kellään käsitystä, missä nämä olisi voitu asentaa? Entä siitä, onko Eber vakioverme vai "Fordisoitu" versio (ohjausyksikkö)? Minkäsortin puulaaki tekee tai on tehnyt EuroCruise-vakionopeudensäätimiä?
Mikä voisi mättää, kun vakionopeudensäädin alkaa joskus hiljalleen pudottaa nopeutta?
Jos jollakulla olisi tietoa siitä, miten nuo härdellit on kytketty, ottaisin mieluusti infoa vastaan.