Sivu 1/1
taka-akselin prosentit
Lähetetty: 25 Heinä 2006 12:25
Kirjoittaja turbiiniriesa
muistaako joku paljo menee taka-akselin vaihdosta muutosprosentteja.
oliko se 15% vai muistanko väärin.
konttoriltahan tuo selviäis,mutta kokeillaan nyt ensin täältä josko jollakin on oikeeta tietoa.ei mutua

Lähetetty: 25 Heinä 2006 12:29
Kirjoittaja Sultzi
Takavetosessa 10% ja etuvetosessa 6%. Tietysti eikös noi prosentit pienene siinä tapauksessa jos pystyy siihen uuteen perään laittamaan esim vanhat jarrut?
Lähetetty: 25 Heinä 2006 13:57
Kirjoittaja turbiiniriesa
ei noi jarrut taida enään vaikuttaa prosentteihin.ei ilmeisesti myöskään alentavasti

luulisin.
olikos sit vaihteisto 9%,ku muistelen et joku oli ton 9% ja nyt ku oikein noita vähäsiä aivonystyröitä kaivelin niin konehan se 15% oli.
Lähetetty: 25 Heinä 2006 13:57
Kirjoittaja jaska74
joo, akseli on akseli ja jarru on jarru
Lähetetty: 25 Heinä 2006 20:21
Kirjoittaja turbiiniriesa
paljos pelkkä takamurikka on?
Lähetetty: 25 Heinä 2006 20:25
Kirjoittaja VesQ
Periaatteesahan pelkästä välityksestä ei mene prosentteja, mutta jos kuitenkin menee niin se tietääkseni lasketaan akseliston "osaksi" eli tietty osa koko akselin prosenteista esim vaikka 4%. Tosin kukaanhan ei sitä tiedä mikä välitys siellä on tai mikä siellä pitäisi olla
Mittarin heitto tietysti pitäisi korjata oikeaksi esim vaihtamalla laatikkoon vaijerin ratas yms. Mutta riittäähän se kun itse tietää mitä heittää
Lähetetty: 25 Heinä 2006 20:35
Kirjoittaja turbiiniriesa
ok. oikeestaan ite kyselin siinä mielessä höpöjä,et ei tuossa tapauksessa voi pelkkää murikkaa vaihtaa niinku esim. sierraan vaan kyl se on akseli joka vaihtuu...(mk2 esko)eli onko se ilman jarruja myös tuo 10% nykyään.
nyt en oo taas pitkään aikaan asiaan perehtyny,joten pakko kysellä ku ei muista.
olis mk2 tiedossa,mutta on volvon levyjarrullisella taka-akselilla.eikä ole merkattu papruihin

Lähetetty: 25 Heinä 2006 23:44
Kirjoittaja turbiiniriesa
täytyy soitella konttorille.
Lähetetty: 25 Heinä 2006 23:46
Kirjoittaja jaska74
http://www.ffp-motorsport.com/tuning/la ... hp#prossat
Taka-akselisto: Taka-akselipalkki, tukivarret, jouset, kallistuksen vakain, heilahduksenvaimentimet, jarrut, vanteet ja takavetorakenteessa vetopyörästö, vetoakselit ja voimansiirtoakseli
Lähetetty: 27 Heinä 2006 07:43
Kirjoittaja turbiiniriesa
kävin kattoon piiliä.oli kyllä aika raato,ainaki mun mittapuun mukaan

Lähetetty: 27 Heinä 2006 12:46
Kirjoittaja Sultzi
Paljonko oli hintaa?
Lähetetty: 27 Heinä 2006 14:03
Kirjoittaja turbiiniriesa
no ei se paha ollu muutaman tuhatekee,mutta mutta... kyl hintaa palaa jos hyvän tekee.